Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trenger ny TV nå, fordi vi sliter med en 10 år gammel 21 tommer. Er liksom ikke så kult å dra folk hjem for å se film på den :)

Vi har selfølgelig lyst på en 42 tommer. Siden vi ikke har noe særlig god råd er alternativet denne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000wn34qtQk?ProductID=lXrD4QFWW44AAAEDtyBsHMKF&CatalogCategoryID=xdnD4QFWBJIAAAEDduGtBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=PHILIPS%20107FP4

Denne tven er det litt liten oppløsning (bare 852 x 480), så vi er usikkre på om bildekvaliteten er bra nok for å se vanlig tv. Dessuten er stua bare 24 kvm, og kanskje tven blir litt stor???

Andre alternativet er å kjøpe en billig 32 tommer vanlig widescreen som denne http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=bVZsy0IMnt0000E4VzBJQEe_0000wn34qtQk?ProductID=Q%2e_D4QFWSZsAAAEFVDZiVQnZ&CatalogCategoryID=HQLD4QFW%2e5gAAAEDhOGtBDZr&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=PHILIPS%2032PW6420

Da kan vi spare litt penger til det kommer en bra plasma/LCD tv på 36/42 tommer om ca 1 år.

Vi klarer ikke å bestemme oss. 42 tommer er veldig fristende, men det er greit å ha bra bildekvalitet også. Hva ville dere valgt?

Skrevet

Har sett på denne også. Kjøper heller en vanlig 32 tommer, enn en LCD tv til den prisen. Bildekvaliteten er fortsatt ikke ikke opp mot en vanlig tv på denne heller. Synst bildet på denne tvn ble flatt (lite dybde) og rare farger. Sammenlignet med plasmatvn på 42 tommer synst jeg faktisk den har bedre bilde pga dybden, enn denne tven.

Uansett, takk for tipset :)

Skrevet

jeg hadde valgt den billigste. Broren min har kjøt den der andre - og jeg syns ikke det er noe særlig - litt stort..:)

Skrevet

Nå har jeg ikke tittet på linkene dine, men så glad som jeg er i film hadde jeg aldri gått for et tv med dårlig oppløsning. Vent heller til dere har råd til å kjøpe noe som virkelig er verdt pengene sine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...