Gjest bare meg da... Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Dame 50 år, hatt kreft i livmor for 2 år siden. Nå har hun hovnet opp i ene neseboret, og føler seg doven i halve delen av hodet, også tannkjøttet. Vært på tur i innlandet når dette skjedde, hun bor til daglig ved kysten. Hun er redd det er drypp eller slag, men det er hun vel for ung til eller? Dessuten har vel dette andre symptomer enn et hovent nesebor? Høres teit ut dette innlegget, men det er faktisk seriøst! Kan det rett og slett være knott eller kleggstikk?? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Hun bør dra til legen! Kan være ufarlig, men tenk om det er drypp da?! Jeg har ikke peiling, men jeg ville dratt til legen! 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 For ung er hun vel ikke. Folk får drypp og slag i alle aldre. Kjenner ei på 40 som fikk sitt andre drypp for noen uker siden. 0 Siter
cecily Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Absolutt et tegn på noe som kvalifiserer tur til lege. Ikke om en uke, men i dag. Er ikke legekontoret åpent, så ringer dere rett til sykehus/legevakt. Nu! En er aldri for ung for et slag eller tia. 0 Siter
Gjest bare meg da.. Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Absolutt et tegn på noe som kvalifiserer tur til lege. Ikke om en uke, men i dag. Er ikke legekontoret åpent, så ringer dere rett til sykehus/legevakt. Nu! En er aldri for ung for et slag eller tia. Damen dro til legevakta i går - betennelse i nesen var diagnosen. Takk for hjelpen folkens! 0 Siter
cecily Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Damen dro til legevakta i går - betennelse i nesen var diagnosen. Takk for hjelpen folkens! Det var godt det ikke var fortegn til et slag! Slag kan bli ille. Slike symptomer skal en ta på alvor. Betennelse i nesen er sikkert heller ikke gøy, vet ikke, aldri hatt det. Hvordan får en det forresten? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.