Gå til innhold

Drypp eller slag??

Anbefalte innlegg

Gjest bare meg da...
Skrevet

Dame 50 år, hatt kreft i livmor for 2 år siden. Nå har hun hovnet opp i ene neseboret, og føler seg doven i halve delen av hodet, også tannkjøttet.

Vært på tur i innlandet når dette skjedde, hun bor til daglig ved kysten. Hun er redd det er drypp eller slag, men det er hun vel for ung til eller? Dessuten har vel dette andre symptomer enn et hovent nesebor?

Høres teit ut dette innlegget, men det er faktisk seriøst! Kan det rett og slett være knott eller kleggstikk??

Gjest Shira12
Skrevet

Hun bør dra til legen!

Kan være ufarlig, men tenk om det er drypp da?!

Jeg har ikke peiling, men jeg ville dratt til legen!

Skrevet

For ung er hun vel ikke. Folk får drypp og slag i alle aldre. Kjenner ei på 40 som fikk sitt andre drypp for noen uker siden.

Skrevet

Absolutt et tegn på noe som kvalifiserer tur til lege. Ikke om en uke, men i dag. Er ikke legekontoret åpent, så ringer dere rett til sykehus/legevakt. Nu!

En er aldri for ung for et slag eller tia.

Gjest bare meg da..
Skrevet

Absolutt et tegn på noe som kvalifiserer tur til lege. Ikke om en uke, men i dag. Er ikke legekontoret åpent, så ringer dere rett til sykehus/legevakt. Nu!

En er aldri for ung for et slag eller tia.

Damen dro til legevakta i går - betennelse i nesen var diagnosen. Takk for hjelpen folkens!

Skrevet

Damen dro til legevakta i går - betennelse i nesen var diagnosen. Takk for hjelpen folkens!

Det var godt det ikke var fortegn til et slag! Slag kan bli ille. Slike symptomer skal en ta på alvor.

Betennelse i nesen er sikkert heller ikke gøy, vet ikke, aldri hatt det. Hvordan får en det forresten?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...