Gå til innhold

nikon d70

Anbefalte innlegg

Gjest nikon d70
Skrevet

Jeg skal muligens invistere i digitalt speilrefleks. Har digitalt kompaktkamera i fra før. Er Nikon D70 et godt kjøp?

Er det forskjell på NIkon D70 og Nikon D70s?

Hva med Nikon D50?

Skrevet

Forskjellen på D70 og D70s er at D70s har noe oppgradert programvare og litt større skjerm. Programvaren til D70 kan oppgraderes slik at den blir tilnærmet lik D70s, og større skjerm er ikke så viktig på en speilrefleks fordi man da ser alt i søkeren. Jeg tror ikke D70s er verd det den koster ekstra. D50 er en nyere modell, men jeg tror D70 gir mere. Alternativet til disse er Canon 350D som skal være et veldig bra kamera, noe mindre og lettere og bedre filoverføring, men noe dårligere betjening og omtrent samme ytelse billedmessig. Canons objektiver/linser skal være en god del rimeligere en Nikons.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...