Gå til innhold

Alkohol og slapp penis. Er det veldig vanlig?


Gjest Henne

Anbefalte innlegg

En gutt jeg har vært med noen helger nå har ikke klart å få reisning. Han har jo drukket en del alkohol, men ikke slik at han var dritings.

Jeg synes nesten det er litt flaut, akkurat som det var meg det skulle være noe galt med. Gutter som har problemer med reisning når de har drukket, blir ikke de tent i det hele tatt av dama de er med? Eller er de virkelig tent, men får det bare ikke til? Han virket ihvertfall veldig tent før selve samleie...Er dette et vanlig problem?

Noen som vil svare meg på dette?

Vi er begge i midten av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er nok ikke noe uvanlig fenomen. Lysten øker vanligvis, men evnen tilsvarende dårlig. Gutten din har nok kjempelyst på deg, men når ikke stoltheten vil , så vil den ikke. Medisinen er nok å holde han edru, men hvorfor ligge sammen bare når dere er på druen??

Lykke til:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Ja, alkohol og stiv penis går ikke særlig bra sammen. beruselse inntil en viss grad øker lysten på sex fordi man blir friere og mer avslappet eller mindre hemmet, men samtidig øker vanskene med å få penis til å stå. Det er nå slik vi er konstruert fra naturens side og det er ikke mye å gjøre med det, dessverre.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...