Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Hvem skrev boken?

Robert James Waller, tror jeg.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

7

• favn

5

• ShitDiddelyDo

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Enig! Dirty Dancing er en kjempefilm som man kan se uendelig av ganger!

Ellers kommer Ringenes Herre på en god nr 2 (selv om bøkene er _mye_ mer spennende).

Truman Show, Titanic og Stekte, røde tomater er også bra filmer.

hmmm.. heter den ikke stekte grønne tomater da? hehe.. er ikke helt sikker men:)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg klarer ikke å nevne en favorittfilm, men for tiden rangerer jeg Sergio Leones dollar-trilogi som noe av det bedre noensinne puttet til film.

Med unntak av en håndfull blemmer (som Men In Black II, Starship Troopers og Ali G - The Movie), viser dog den samlinga her ganske bra hva jeg ser på:

http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Keyzer

Jeg kan også komme innom. Men jeg er ikke så opptatt av film da.. så jeg blir nok litt til bry ;)

Skrevet

hmmm.. heter den ikke stekte grønne tomater da? hehe.. er ikke helt sikker men:)

Hæ, hva skrev jeg, da?

*sjekker*

Hehe, jeg skrev visst feil... Var litt trøtt i dag...

:)

Gjest emrikusen
Skrevet

Må nok være så uoriginal at jeg sier Pulp Fiction. Den filmen har alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...