mariaflyfly Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hvem skrev boken? Robert James Waller, tror jeg. 0 Siter
Gimmick Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Enig! Dirty Dancing er en kjempefilm som man kan se uendelig av ganger! Ellers kommer Ringenes Herre på en god nr 2 (selv om bøkene er _mye_ mer spennende). Truman Show, Titanic og Stekte, røde tomater er også bra filmer. hmmm.. heter den ikke stekte grønne tomater da? hehe.. er ikke helt sikker men:) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg klarer ikke å nevne en favorittfilm, men for tiden rangerer jeg Sergio Leones dollar-trilogi som noe av det bedre noensinne puttet til film. Med unntak av en håndfull blemmer (som Men In Black II, Starship Troopers og Ali G - The Movie), viser dog den samlinga her ganske bra hva jeg ser på: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Keyzer Jeg kan også komme innom. Men jeg er ikke så opptatt av film da.. så jeg blir nok litt til bry 0 Siter
Gjest Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 hmmm.. heter den ikke stekte grønne tomater da? hehe.. er ikke helt sikker men:) Hæ, hva skrev jeg, da? *sjekker* Hehe, jeg skrev visst feil... Var litt trøtt i dag... 0 Siter
Gjest emrikusen Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Må nok være så uoriginal at jeg sier Pulp Fiction. Den filmen har alt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.