Gå til innhold

Lamictal- opptrapping og sinnstemning.


Gjest Zyko

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp begynt på Lamictal og er forferdelig agressiv om dagen. Desverre har jeg en mann som jobber veldig mye, så jeg er stort sett alene med barn. Jeg prøver så godt jeg kan å ta meg sammen, men noen ganger blir jeg veldig sint. Jeg har ikke skadet dem fysisk, men de må da bli veldig usikre når mor er så ustabil?

Hva kan jeg gjøre og vil dette gå over når jeg er oppe i rett dose?

Jeg er bipolar og borderline går ikke på noe annet enn Lamictal.

Jeg blir sint og sånn når det er mye støy, mas og når jeg blir stresset. Jeg kommer nok aldri til å skade barna mine fysisk, jeg har aldri utdøvd fysisk vold mot andre, men jeg er så redd for at barna skal bli like sprøe i huet som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Er dette noe nytt etter at du begynte med Lamictal?

Jeg kan ikke si annet enn at de aller fleste opplever en stabilisering av emosjonene etter at de har kommmet opp i riktig dose Lamictal. Dessverre tar dette noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette noe nytt etter at du begynte med Lamictal?

Jeg kan ikke si annet enn at de aller fleste opplever en stabilisering av emosjonene etter at de har kommmet opp i riktig dose Lamictal. Dessverre tar dette noen uker.

Jeg er jo generelt litt aggresiv og har kort lunte, men jeg syns jeg merker det mer nå etter jeg har startet på Lamictal. Jeg bruker ingen andre medisiner, men har prøvd f.eks Orfiril før. Sluttet med Orfiril fordi jeg ikke syns de hjalp og jeg fikk desverre også veldig mye kviser i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...