Gå til innhold

NHD/andre: Går Zyban og Tegretol sammen?


Gjest snart zyban bruker?

Anbefalte innlegg

Gjest snart zyban bruker?

Jeg bruker Tergretol, Trilafon 4 mg, og Rivotril/Imovane (ved behov).

Går Zyban trygt sammen med disse medisinene?

Jeg har spurt i noen innlegg tidligere, men har ikke fått svar. Jeg håper inderlig noen som vet kan svare meg. Jeg vet at og kombinere Zyban med enkelte medisiner kan gi økt sjans for kramper. Gjelder dette noen av de jeg bruker. Jeg er litt redd for og få alvorlige komplikasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snart zyban bruker?

Du kan sjekke interaksjoner mellom ulike medikamenter ved å bruke druid sitt analyseverktøy som du finner på www.felleskatalogen.no.

Her er direkte link: http://www.interaksjoner.no/index.pl/analyse

Dette erstatter ikke nødvendigvis et svar fra nhd, men kan kanskje gi deg litt oversikt over mulige interaksjonsproblemer :-)

Tusen takk, det visste jeg ikke om!

Håper likevel nhd kan svare da. Beklager hvis dere føler at jeg maser litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snart zyban bruker?

Du kan sjekke interaksjoner mellom ulike medikamenter ved å bruke druid sitt analyseverktøy som du finner på www.felleskatalogen.no.

Her er direkte link: http://www.interaksjoner.no/index.pl/analyse

Dette erstatter ikke nødvendigvis et svar fra nhd, men kan kanskje gi deg litt oversikt over mulige interaksjonsproblemer :-)

Hmm, det var nok ikke helt korrekt alt som kommer opp, for når jeg prøvde flere AD sammen (som bl.a. kan gi serotonergt syndrom), så kom det opp "ingen interaksjoner". Stoler ikke helt på den tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...