Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..etter sommerferie, det er søren meg slitsomt.

Det er en udiskutabel nødvendighet å pløye seg gjennom alle de interessante forumene for å oppdatere meg på sladder og annet som hører til i sladderboken "Dol: sex & rør".

Jeg hadde nesten ikke kapasitet til å lese flere innlegg trodde jeg, inntil jeg med stormende jubel kom over flisas grillfest. Weeeh!

Men det er altfor slitsomt å vende tilbake fra ferie.

*tørke svette og kaste seg tilbake på eldre innlegg*

c",)

Gjest mari dubedåre
Skrevet

Vi MÅ jo ikke ha med oss absolutt alt...;)

Skrevet

Jo, det MÅ vi!

Jeg var borte i 4 dager, ble litt klam av å pløye gjennom alle de nyeste på Åpent forum jeg også. ;)

Skrevet

Du har jo misforstått. En må ha ting med seg. Må bare.

Gjest lurulf
Skrevet

Velkommen tilbake :)

Siden du har lest om flisas grillfest, så har du vel sett at du er blant gjestene mine?

Skrevet

Velkommen tilbake :)

Siden du har lest om flisas grillfest, så har du vel sett at du er blant gjestene mine?

Ja, og jeg ble kjempeglad. Jeg kan ta med øl og vin.

Gjest Lusereven
Skrevet

Jo, det MÅ vi!

Jeg var borte i 4 dager, ble litt klam av å pløye gjennom alle de nyeste på Åpent forum jeg også. ;)

Du ble?!? KLAM,

Eier du ikke SKAM?

Skrevet

Helt enig! Etter fire uker med mer eller mindre uten tilgang (netsten ikke i det hele tatt), må jeg dessverre melde pass på en del. Jeg er ikke oppdatert på alle fora, og Flisas grillparty er av de som har gått meg forbi. Søren óg - nå må jeg lete!

Og enda er jeg ikke ferdig med fravær! Blir mer eller mindre borte denne uka også + TRE helger framover.

(Og for ikke å snakke om all den artige skravlingen jeg går glipp av på MSN.)

*stønn!*

Skrevet

Hva skjedde på flisas grillparty? Kan noen gi en kort oppsummering?

Skrevet

Helt enig! Etter fire uker med mer eller mindre uten tilgang (netsten ikke i det hele tatt), må jeg dessverre melde pass på en del. Jeg er ikke oppdatert på alle fora, og Flisas grillparty er av de som har gått meg forbi. Søren óg - nå må jeg lete!

Og enda er jeg ikke ferdig med fravær! Blir mer eller mindre borte denne uka også + TRE helger framover.

(Og for ikke å snakke om all den artige skravlingen jeg går glipp av på MSN.)

*stønn!*

Bare du ikke er opptatt i oktober, så skal vi nok oppdatere deg på skravlinga når de travle helgene dine er over. ;)

Skrevet

I know...I know...

Det er det verste med å komme tilbake. Så mye en har gått glipp av! *pes*

;-) hehe utrolig men sånn er det bare. :-D

Gjest lurulf
Skrevet

Ja, og jeg ble kjempeglad. Jeg kan ta med øl og vin.

Flotte greier :)

Skrevet

Du ble?!? KLAM,

Eier du ikke SKAM?

Nei, ikke en trevl.

Skrevet

Den grillfesten var en høydare,,, Jeg fikk nå svart så den holder, selv om tråden var en uke gammel eller så...

Hersens ferie....

Gjest kremueins
Skrevet

Veeeeell. Udiskutabelt nødvendig eller ikke... Det kan diskuterers:-)

Skrevet

Veeeeell. Udiskutabelt nødvendig eller ikke... Det kan diskuterers:-)

Det er nettopp det det ikke kan.

c",)

Skrevet

Heisann! Lenge siden sist!

Jeg vet akuratt hva du mener. Nå når jeg ikke har daglig tilgang til DOL, sliter jeg med å holde meg oppdatert....., har mer eller mindre gitt opp å lese gjennom ALT!

Jeg prøvde også å overbevise meg selv at jeg hadde kommet over min avhengighet av DOL..... Hadde til og med begynt å kalle meg selv en EKS-DOLER..... Uff..... jeg måtte til slutt gi etter.....jeg klarte ikke presset..... En gang en DOLER, ALTID en DOLER!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...