Gå til innhold

Nye medisiner


Gjest jente 65

Anbefalte innlegg

Gjest jente 65

Jeg har begynt med Zeldox og Cipralex etter Trilafon og Cipramil,lave doser.

Jeg ble satt til å begynne på 2 nye medisiner på 1 uke. Fikk kraftige panikkangstanfall. Måtte dra til legevakten 2 kvelder på rad pga angst. Jeg fikk hjelp der inne, Sobril og Vallergan. Sov bare 3 timer i døgnet.

Det har ikke vært noe som helst oppfølging og alle har vært på ferie; min fastlege og psykiateren på poliklinikken der jeg går.

Jeg har spist 1 brødskive i døgnet pga kvalme. Nå henger jeg ikke sammen. Jeg er slapp og døyver smerten inni meg med alkohol.

I natt fikk jeg blackout. JEg var hos venner,jeg drakk en del,jeg gikk mellom blokkene her ute i stringtruse og høyhælte sko.Forvillet meg vekk og fant ikke tilbake. Jeg traff en utlending som ville hjelpe meg,men jeg klarte ikke å snakke. Han ringte politiet og jeg ble hentet av dem. Aldri har jeg vært med på noe verre,jeg er så fryktelig flau i dag og klarer ikke glemme dette. Politiet låste dørene da jeg hadde satt meg inn og kjørte meg tilbake der jeg kom fra.

Jeg henger ikke sammen lenger,er kvalm og spiser lite,drikker en del vin. Buksene slenger rundt meg.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre,det er så mye smerte inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjøhesten

Du blir i allefall ikke bedre på dette viset! Folk har klart seg uten oppfølging mange ganger før, uten at de har tatt sin død av dette. Så rett deg opp, ta tak i dine problemer, uten å ty til slikt tull som alkohol! Tror du det hjelper kanskje? Det virker faktisk mot sin hensikt kan jeg fortelle deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente 65

Du blir i allefall ikke bedre på dette viset! Folk har klart seg uten oppfølging mange ganger før, uten at de har tatt sin død av dette. Så rett deg opp, ta tak i dine problemer, uten å ty til slikt tull som alkohol! Tror du det hjelper kanskje? Det virker faktisk mot sin hensikt kan jeg fortelle deg..

Jeg vet det.Det er ikke synd på meg.Alt blir bare verre slik jeg holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...