Åsemor Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har ikke vært på butikken for jeg hadde en overtrøtt baby i bilen som var bare helt nødt til å komme seg i seng, så jeg har verken cola, potetgull eller sjokolade. Det er igjen to små pizzastykker etter sambos middag, så jeg får kose meg med de senere. 0 Siter
mAd Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Dansk grovbrød med pytt i panne : Quorn, skinke, pasta og grønnsaker. Stekt egg på toppen med bacon og kapers. Øl og mere øl. Hehe jeg og sambo er veggiser og sverger til Quorn (go sverige!, så det var rart å se det i sammenheng med skinke. Er det godt da? Eller er det kanskje ikke "kylling"-quorn du har? Jeg bare ser for meg at den iallefall vil klæsje helt med baconsmaken. ..dog når jeg tenker meg om, så har jeg aldri hatt sansen for bacon, så jeg tror igrunn ALT vil klæsje hvis man blander bacon i det 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hehe jeg og sambo er veggiser og sverger til Quorn (go sverige!, så det var rart å se det i sammenheng med skinke. Er det godt da? Eller er det kanskje ikke "kylling"-quorn du har? Jeg bare ser for meg at den iallefall vil klæsje helt med baconsmaken. ..dog når jeg tenker meg om, så har jeg aldri hatt sansen for bacon, så jeg tror igrunn ALT vil klæsje hvis man blander bacon i det Kylling-Quorn? Kylling-sopp? Nei det kræsjer ikke. Det eneste jeg vet smaker ugg er ananas og mais, det må aldri være i samme måltid. Et enzym i ananas setter så mye i gang av smakskraæsjer, så det har jeg bannlyst. 0 Siter
Gjest bare en Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 I dag ble det svinekoteletter til middag og blåbærpai og is til dessert. 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Pytt-i-panne og øl! *classy* Kall det wok, så blir det fin-fint. Eller kall det gryterett (cassèroulet?) i stedet for lapskaus. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Vi har kost oss med fondue. Indrefilet, paprika og løk. Pariserloff og vin til. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Vi skal ha reker, loff, sitron og majones - med pærecider og Smirnoff Ica til. men vi holder på med leggingen fremdeles - og jeg ble så matt og utafor her, så jeg må vel ta det litt forsiktig med alkohylen i kveld... 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Kylling-Quorn? Kylling-sopp? Nei det kræsjer ikke. Det eneste jeg vet smaker ugg er ananas og mais, det må aldri være i samme måltid. Et enzym i ananas setter så mye i gang av smakskraæsjer, så det har jeg bannlyst. ananas og mais er bare dritgodt - med masse olje og balsamicoeddik over :_) 0 Siter
Gjest Nosferatü Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 ananas og mais er bare dritgodt - med masse olje og balsamicoeddik over :_) balsamico er til desserter 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 balsamico er til desserter ja - godt på jordbær med pepper i alle fall :-) jeg liker ALT jeg - - utenom lungemos og lever i brun sais - *PFØY* 0 Siter
Line Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Har veldig lyst paa empanada, men tror det blir aa gaa i Cola Light i et par dager til foer jeg i det hele tatt toer aa spise noe... Effektiv slankekur aa bli syk i syden :-p 0 Siter
Velouria Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 balsamico er til desserter Åhh, jordbær med balsamico og basilikum. Nam! Og pakistansk mango funker også godt på den måten. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Hjemmelaget pizza med biff, kjøttdeig, bacon, tomat og løk, samt folkøl:) 0 Siter
mAd Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Kylling-Quorn? Kylling-sopp? Nei det kræsjer ikke. Det eneste jeg vet smaker ugg er ananas og mais, det må aldri være i samme måltid. Et enzym i ananas setter så mye i gang av smakskraæsjer, så det har jeg bannlyst. Hehe, ja, den quornen vi kjøper mest av smaker nesten som kylling og kan brukes som kyllingsubstitutt i allslags kyllingretter (ojjojj, rekordbruk av ordet "kylling" i èn setning). Den, og den som kan brukes istedetfor kjøttdeig, yum Jeg er imot all bruk av ananas i mat. Jeg elsker ananas, REN ananas, men så fort den blander seg med andre smaker, så slår brekkmuskelen inn, ugh. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Det ble sprøstekt, egenfisket ørret, gulrot og poteter. Mmmmmm!!! Absolutt spiselig! Og i morra tror jeg det blir plukkfisk av egenfisket torsk. *Fornøyd* 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 ja - godt på jordbær med pepper i alle fall :-) jeg liker ALT jeg - - utenom lungemos og lever i brun sais - *PFØY* Ungene mine elsker lungemos, eller hakkemat. ) 0 Siter
annegunn Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har vært hos moderæn og fått raclette, vin og spekemat. Stekte panerte reker til forrett, ost og mer vin, kaffe og cognac etterpå. Og hvorfor har ikke flyfly svart på denne tråden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.