annegunn Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Vi har kost oss med fondue. Indrefilet, paprika og løk. Pariserloff og vin til. Ikke dårlig det heller 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Ungene mine elsker lungemos, eller hakkemat. ) *GRØSS* jeg fikk det servert med eddik og sukker på - aldeles grønnjævlig! 0 Siter
Gjest uneekrism Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Taco. Til dessert: Jordbær med fløte. Og øll:-) 0 Siter
Gjest neekrimsu Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Det ble sprøstekt, egenfisket ørret, gulrot og poteter. Mmmmmm!!! Absolutt spiselig! Og i morra tror jeg det blir plukkfisk av egenfisket torsk. *Fornøyd* Poteter og gulrøtter på lørdan? Jø og fyse. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Poteter og gulrøtter på lørdan? Jø og fyse. Til sprøstekt ørret må jeg ha poteter. ) Og ettersom jeg kom hjem fra ferie i går var det ikke så mye spennende i kjøleskapet akkurat. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 *GRØSS* jeg fikk det servert med eddik og sukker på - aldeles grønnjævlig! Edikk og sukker???? Hakkemat skal serveres med kokte poteter som moses godt inn i hakkematen og så gjerne både gulrot og kålrot til. Og masse ketchup på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.