Gå til innhold

Fremkalle / forstørre digitalt foto?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt et blinkskudd av morfar og dattersønn og skulle gjerne hatt det på veggen, hva gjør jeg? Brenner det på en cd-rom og leverer den på fotobutikken? Evt. sender inn det digitale bildet til et fotofirma på nettet? Noen som har gode erfaringer?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg bruker å kjøpe fotopar ig printe ut på beste kvalitet på en vanlig LEXMARK, billigste sort printer og det blir knallbra! - men det går jo bare opp til A4-størrelse da .)

Skrevet

Jeg bruker fotolabo.no, de er gode på pris, og jeg er veldig fornøyd med bildene.

Skrevet

Jeg bruker å kjøpe fotopar ig printe ut på beste kvalitet på en vanlig LEXMARK, billigste sort printer og det blir knallbra! - men det går jo bare opp til A4-størrelse da .)

Skal ikke ha større enn A4 uansett jeg. :o) Men jeg tror jeg bestiller hos fotograf på nettet, blir like billig det som å tømme toneren for farge.

Skrevet

Skal ikke ha større enn A4 uansett jeg. :o) Men jeg tror jeg bestiller hos fotograf på nettet, blir like billig det som å tømme toneren for farge.

Ja, og så må du jo kjøpe en hel pakke med sånne fotoark - og de er ikke billige heller :)

Annonse

Skrevet

Ja, og så må du jo kjøpe en hel pakke med sånne fotoark - og de er ikke billige heller :)

Forstørrer ikke så mye så da kan jeg like gjerne spandere 40,- på ett bilde. :o)

Skrevet

Jeg bruker fotolabo.no, de er gode på pris, og jeg er veldig fornøyd med bildene.

Har nå kikket litt både på FotoKnudsen.no og Fotolabo.no og gikk for fotolabo. FotoKnudsen var utrolig trege på internettforbindelsen sin + at de hadde veldig uoversiktlige og lite kundevennlige sider synes jeg.

Så får jeg se da om noen dager om du får kjeft eller skryt! ;o) Hvor lang tid pleier det å ta?

Skrevet

Har nå kikket litt både på FotoKnudsen.no og Fotolabo.no og gikk for fotolabo. FotoKnudsen var utrolig trege på internettforbindelsen sin + at de hadde veldig uoversiktlige og lite kundevennlige sider synes jeg.

Så får jeg se da om noen dager om du får kjeft eller skryt! ;o) Hvor lang tid pleier det å ta?

Hmm... Jeg har fremkalt i høysesonger (rett etter påske og rett etter 17.mai) og da tror jeg det har tatt rundt en ukes tid.

Skrevet

Hmm... Jeg har fremkalt i høysesonger (rett etter påske og rett etter 17.mai) og da tror jeg det har tatt rundt en ukes tid.

Da har jeg dem kanskje i løpet av uka da. 4 bilder ble det, 3 på 20x27 cm og ett på 13x18.

Skrevet

Jeg har ikke fostørret, men sist jeg fremkalte sendte jeg noen til ExtraFilm og noen til Fotolabo. Kom billigst utav det med Extrafilm, og de var absolutt raskest. Sendte bildene via internett på onsdag kveld, og på lørdag morgen lå de i postkassa! Fra Fotolabo tok det 1,5 uke! Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...