Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Har tatt et blinkskudd av morfar og dattersønn og skulle gjerne hatt det på veggen, hva gjør jeg? Brenner det på en cd-rom og leverer den på fotobutikken? Evt. sender inn det digitale bildet til et fotofirma på nettet? Noen som har gode erfaringer? 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg bruker å kjøpe fotopar ig printe ut på beste kvalitet på en vanlig LEXMARK, billigste sort printer og det blir knallbra! - men det går jo bare opp til A4-størrelse da .) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 http://www.fotoknudsen.no/ Lagre bildene dine her og send inn bestilling på de bildene du vil ha. 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg bruker fotolabo.no, de er gode på pris, og jeg er veldig fornøyd med bildene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Jeg bruker å kjøpe fotopar ig printe ut på beste kvalitet på en vanlig LEXMARK, billigste sort printer og det blir knallbra! - men det går jo bare opp til A4-størrelse da .) Skal ikke ha større enn A4 uansett jeg. ) Men jeg tror jeg bestiller hos fotograf på nettet, blir like billig det som å tømme toneren for farge. 0 Siter
flisa Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Skal ikke ha større enn A4 uansett jeg. ) Men jeg tror jeg bestiller hos fotograf på nettet, blir like billig det som å tømme toneren for farge. Ja, og så må du jo kjøpe en hel pakke med sånne fotoark - og de er ikke billige heller 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Ja, og så må du jo kjøpe en hel pakke med sånne fotoark - og de er ikke billige heller Forstørrer ikke så mye så da kan jeg like gjerne spandere 40,- på ett bilde. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 http://www.fotoknudsen.no/ Lagre bildene dine her og send inn bestilling på de bildene du vil ha. Prøver meg, men det gikk jaggu ikke fort! 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Jeg bruker fotolabo.no, de er gode på pris, og jeg er veldig fornøyd med bildene. Har nå kikket litt både på FotoKnudsen.no og Fotolabo.no og gikk for fotolabo. FotoKnudsen var utrolig trege på internettforbindelsen sin + at de hadde veldig uoversiktlige og lite kundevennlige sider synes jeg. Så får jeg se da om noen dager om du får kjeft eller skryt! ;o) Hvor lang tid pleier det å ta? 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Har nå kikket litt både på FotoKnudsen.no og Fotolabo.no og gikk for fotolabo. FotoKnudsen var utrolig trege på internettforbindelsen sin + at de hadde veldig uoversiktlige og lite kundevennlige sider synes jeg. Så får jeg se da om noen dager om du får kjeft eller skryt! ;o) Hvor lang tid pleier det å ta? Hmm... Jeg har fremkalt i høysesonger (rett etter påske og rett etter 17.mai) og da tror jeg det har tatt rundt en ukes tid. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juli 2005 Forfatter Skrevet 30. juli 2005 Hmm... Jeg har fremkalt i høysesonger (rett etter påske og rett etter 17.mai) og da tror jeg det har tatt rundt en ukes tid. Da har jeg dem kanskje i løpet av uka da. 4 bilder ble det, 3 på 20x27 cm og ett på 13x18. 0 Siter
nyca Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg har ikke fostørret, men sist jeg fremkalte sendte jeg noen til ExtraFilm og noen til Fotolabo. Kom billigst utav det med Extrafilm, og de var absolutt raskest. Sendte bildene via internett på onsdag kveld, og på lørdag morgen lå de i postkassa! Fra Fotolabo tok det 1,5 uke! Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.