Gjest håper på svar fra dere. Takk Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 hei. bare lurte på om noen kunne svare meg på et spørsmål. Jeg har så UTROLIG ømme brystvorter at jeg kan ikke ta på de nesten. er en jente i 20 årene. noen som har anelse eller som har opplevd dette selv? Har hatt det i 3 dager nå...... håper på svar fra dere 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Er det mulighet for at du kan være gravid? 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 Jeg pleier å ha sånn under eggløsning (midt i mellom to menstruasjoner) og når jeg har mensen. Ikke ellers. Hvis du har det kontinuerlig, og ikke er gravid, bør du oppsøke lege. 0 Siter
Gjest takk for svar !!!!! Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg pleier å ha sånn under eggløsning (midt i mellom to menstruasjoner) og når jeg har mensen. Ikke ellers. Hvis du har det kontinuerlig, og ikke er gravid, bør du oppsøke lege. takk for svar av dere:) jeg er nok ikke gravid, men vi prøver. går på pergotime for og få eggløsning og kan jo være jeg hadde det nå da. har hatt det en gang før også. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 takk for svar av dere:) jeg er nok ikke gravid, men vi prøver. går på pergotime for og få eggløsning og kan jo være jeg hadde det nå da. har hatt det en gang før også. Hvis du går på Pergotime er det helt sikkert årsaken. Det er jo hormoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.