Gå til innhold

Ikke vondt i puppen men i brystbeinet bak

Anbefalte innlegg

Gjest må sikkert til lege
Skrevet

Vet ikke om noen av dere husker at jeg skrev et innlegg om at jeg hadde litt vondt i den ene puppen. Og har såvidt jeg vet hatt det noen uker nå. Vel, det er ikke inni puppen at det er ømt, det er brystbeinet, eller ribbeinet bak puppen.

Må liksom dra puppen til side (inn mot midten..) og da finner jeg et punkt på det ene ribbeinet under som er veldig ømt. Kan ikke kjenne noen kul el.l, og det kjennes likt ut på andre siden, bare at det ikke gjør vondt der. På den siden har jeg derimot denne ømheten på ribbeinet som går bak armhulen.....

Så da har tankene mine vandret fra brystkreft til beinkreft. Bortsett fra at jeg ikke kan finne noen hovne lymfekjertler hverken under armene eller på halsen.

Skrevet

Du har sikkert bristet et ribbein eller strukket en muskel :)

Skrevet

Du har sikkert bristet et ribbein eller strukket en muskel :)

Det må i så fall være to brister eller muskelstrekker. Er ømt under puppen på ene siden, og under armhulen på den andre siden. Og det virker ikke sannsynlig....

Skrevet

Ammer du?

Ikke nå, men har gjort. Sluttet for et halvt år siden.

Skrevet

Ikke nå, men har gjort. Sluttet for et halvt år siden.

Hvis det ikke ordner seg på et par dager, tror jeg nok jeg ville latt en lege titte på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...