Gjest vet hvordan det er... Skrevet 30. juli 2005 Skrevet 30. juli 2005 dette opplevde jeg med mannen til mammas tante når jeg var på besøk der før maaange år siden. jeg var vel ca 13 14 da,22 nå. han skulle varme hånden som han sam før hadde han "bare " klemt meg osv. etter denne dagen nektet jeg gå dit... ble tvunget av mamma til å gå i begravelsen hans, hun visste ikke noe. bare mammas tante vet, hun så det, men latet som ingen ting. dette var min beste tante, hun er kjempekoselig. ennå, nå, så amnge år etter, opplever jeg dette som ekkelt. av og til når kjæresten min tar tilfeldig på meg fremme, uten når vi koser osv, så stivner jeg og "skur" han vekk. får litt samme følelsen...har ikke sagt til ham hva som har skjedd da jeg ikke føler det er noe å fortelle. men jeg synes det er bra dere kan snakke om det, det hjelper nok mye. jeg har ikke snakket med noen om det, kan være derfor jeg reagerer slik jeg gjør. men håper de ikke har tatt skade av det. og det er viktig at du snakker med de og forklarer at det ikke er deres feil og at det ikke har skjedd noe "gale", med tanke på hva mange andre opplever. uansett nsker jeg lykke til, forstår ikke hvade tenker med de som gjør slikt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.