Gå til innhold

"Så som i himmelen" - anmeldt av Flisgubben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi sett filmen sammen, og gubben har skrevet en anmeldelse allerede:

Om jeg skulle gitt en muntlig anmeldelse av denne filmen, så ville jeg bare blitt stående og grynte. En klump i halsen på størrelse med en svensk bakepotet og tårene rennende nedover furete kinn er heller ikke passende om en skal gi en objektiv vurdering foran en eller flere personer.

Derfor, takk for muligheten til å si noen ord om den vakreste filmen jeg noensinne i mitt lange liv har sett. Hjerterå, dønn ærlig, en berg-og-dalbane i følelser og musikk. For første gang glemte jeg at jeg satt og så en film, for dette var skuespillerprestasjoner som det står respekt av; følelser så nakne som nyfødte barn, hele filmen er som et eneste stort bankende hjerte. Har du enda ikke sett den, så gjør det nå. Hver dag som går uten å ha fått med seg denne perlen, er et tap. Om jeg skulle gå tabloid; aldri har jeg vel sett en klarere sekser!

-Flisgubben

og jeg er selvsagt helt enig.

Gjest prust
Skrevet

Oi... det var litt av en anmeldelse fra en mann!

Må bare spørre: Forventet du at han skulle like den så godt, eller ble du positivt overrasket over ham. Og hva med han selv: Ble han overrasket over at filmen var så god som den faktisk var?

Jeg har jammen lyst til å få min kjære til å se den - helst på kino!

Skrevet

Oi... det var litt av en anmeldelse fra en mann!

Må bare spørre: Forventet du at han skulle like den så godt, eller ble du positivt overrasket over ham. Og hva med han selv: Ble han overrasket over at filmen var så god som den faktisk var?

Jeg har jammen lyst til å få min kjære til å se den - helst på kino!

Jeg ble ikke overrasket -jeg vet hva han liker, og han ble heller ikk eoverrasket, for han stoler på at jeg vet hva han liker :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...