Gjest Tenkern Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Sendte melding til en gammel flamme i går. Bare en kort, morsom melding. Angrer hver gang, og bestemmer meg for aldri mer melde ham. God dag fylleangst. At jeg tillater ham å få overtaket, ved ikke å svare! At jeg gidder, huff....Noen andre som har en sånn søndag? 0 Siter
Gjest Fillosofia Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Nei, ikke akkurat fylleangst. Har melda med en siden tidlig i vinter. En som bor i nærområdet. Vi skulle møtes denne helga for første gang, men fikk til svar at han ikke faller for mitt utseende. Og at jeg visstnok skulle ha ordlagt meg feil. Følte det som en "bombe", og svarte:"det er godt vi er enig, og at magefølelsen min fortsatt fungerer". Ville bare møte han som en venn. Han har sendt meg noen msn av kjønnsorganet sitt i fylla. Ekkelt. Men, jeg mistet litt selvtillit nå. Skal ikke ta det så alvorlig, og godt jeg oppdaget hvem han var, før vi overhodet møttes. Tror nok han har angst i dag......ler litt. 0 Siter
tromsøNord Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Nei, ikke akkurat fylleangst. Har melda med en siden tidlig i vinter. En som bor i nærområdet. Vi skulle møtes denne helga for første gang, men fikk til svar at han ikke faller for mitt utseende. Og at jeg visstnok skulle ha ordlagt meg feil. Følte det som en "bombe", og svarte:"det er godt vi er enig, og at magefølelsen min fortsatt fungerer". Ville bare møte han som en venn. Han har sendt meg noen msn av kjønnsorganet sitt i fylla. Ekkelt. Men, jeg mistet litt selvtillit nå. Skal ikke ta det så alvorlig, og godt jeg oppdaget hvem han var, før vi overhodet møttes. Tror nok han har angst i dag......ler litt. Han fyren der er ikke noe å samle på, høres det ut som! Så fremt du ikke sender liknende bilder av deg selv, er du nok for god for en sånn nisse. Men er det ikke sånn at vi tenker på mennesker som vi vet vi er for gode for? Jeg tenker mye på en idiot når jeg er ute. Og dessverre melder jeg ham i ny og ne. Uskyldige meldinger, men jeg blir sint på meg selv dagen etter for at han får bekreftelse på at han er i tankene mine! Og dessverre ser jeg ham på toget flere ganger i uka, så jeg får ham ikke ut av hodet heller. Det beste var om han hadde bodd på en annen kant av landet. Men det jeg lurer på er hvorvidt han tenker på meg like mye som jeg tenker på ham. Det forblir nok en gåte. Skulle ønske jeg kunne gi blaffen i det. Sukk. 0 Siter
Gjest Fillosofia Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Han fyren der er ikke noe å samle på, høres det ut som! Så fremt du ikke sender liknende bilder av deg selv, er du nok for god for en sånn nisse. Men er det ikke sånn at vi tenker på mennesker som vi vet vi er for gode for? Jeg tenker mye på en idiot når jeg er ute. Og dessverre melder jeg ham i ny og ne. Uskyldige meldinger, men jeg blir sint på meg selv dagen etter for at han får bekreftelse på at han er i tankene mine! Og dessverre ser jeg ham på toget flere ganger i uka, så jeg får ham ikke ut av hodet heller. Det beste var om han hadde bodd på en annen kant av landet. Men det jeg lurer på er hvorvidt han tenker på meg like mye som jeg tenker på ham. Det forblir nok en gåte. Skulle ønske jeg kunne gi blaffen i det. Sukk. Næhei, kunne aldri falt meg inn å sende et slikt bilde. Ja, nisse er det riktige ordet. Har tenkt mye på han i det siste, fordi han sender meg sånne flørte mld. Veldig mye i det siste. Men, før helga hadde han "analysert" meg, sa han. Uten i det minste å ha truffet meg. ......ler 0 Siter
Gjest Fillosofia Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Han fyren der er ikke noe å samle på, høres det ut som! Så fremt du ikke sender liknende bilder av deg selv, er du nok for god for en sånn nisse. Men er det ikke sånn at vi tenker på mennesker som vi vet vi er for gode for? Jeg tenker mye på en idiot når jeg er ute. Og dessverre melder jeg ham i ny og ne. Uskyldige meldinger, men jeg blir sint på meg selv dagen etter for at han får bekreftelse på at han er i tankene mine! Og dessverre ser jeg ham på toget flere ganger i uka, så jeg får ham ikke ut av hodet heller. Det beste var om han hadde bodd på en annen kant av landet. Men det jeg lurer på er hvorvidt han tenker på meg like mye som jeg tenker på ham. Det forblir nok en gåte. Skulle ønske jeg kunne gi blaffen i det. Sukk. Glemte å svare deg på dette: "er det ikke sånn at vi tenker på mennesker som vi vet vi er for gode for?" Jo, menn vi kan måle litt mentale krefter med, er interessante. Føler jeg får et "kick"- morsomt og pirrende, kan det være. Men nå er det slutt for min del.......tror jeg. **s** 0 Siter
tromsøNord Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Glemte å svare deg på dette: "er det ikke sånn at vi tenker på mennesker som vi vet vi er for gode for?" Jo, menn vi kan måle litt mentale krefter med, er interessante. Føler jeg får et "kick"- morsomt og pirrende, kan det være. Men nå er det slutt for min del.......tror jeg. **s** De snille og kjedelige er jo ikke så interessante. Jeg faller for den mer komplekse typen. Har vært forelsket i to skikkelig kule menn som "alle" liker. Men de hadde noen ordentlig personlige issues, må jeg si. Synd, for interessen var gjensidig. Men hva kan man gjøre? Håpe at den neste man blir interessert i ikke har slike issues, men man faller gjerne for samme type mennesker. Og jeg kommer sikkert til å falle for en skikkelig snåling neste gang og. 0 Siter
Gjest Fillosofia Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 De snille og kjedelige er jo ikke så interessante. Jeg faller for den mer komplekse typen. Har vært forelsket i to skikkelig kule menn som "alle" liker. Men de hadde noen ordentlig personlige issues, må jeg si. Synd, for interessen var gjensidig. Men hva kan man gjøre? Håpe at den neste man blir interessert i ikke har slike issues, men man faller gjerne for samme type mennesker. Og jeg kommer sikkert til å falle for en skikkelig snåling neste gang og. Kommer jeg helt sikkert til å gjøre også. Det finnes for mange "nisser" dessverre, og de "smarte" er allerede opptatt. Har ikke noe svar jeg. Den sistnevnte sa at jeg måtte regne med å forbli singel. Ikke at det bekymrer meg så veldig, egentlig. Får jeg ikke noe bedre enn de som syns det er kult å sende bilde av "utstyret" på mobilen min, kan jeg like godt være foruten. *lol* 0 Siter
tromsøNord Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Kommer jeg helt sikkert til å gjøre også. Det finnes for mange "nisser" dessverre, og de "smarte" er allerede opptatt. Har ikke noe svar jeg. Den sistnevnte sa at jeg måtte regne med å forbli singel. Ikke at det bekymrer meg så veldig, egentlig. Får jeg ikke noe bedre enn de som syns det er kult å sende bilde av "utstyret" på mobilen min, kan jeg like godt være foruten. *lol* Hvis han sa at du kan forvente å forbli single, så kan du sette likhetstegn mellom ham og synonymordbokas forslag til dick head. Bokstavelig talt. Men tenker du på ham til vanlig? Er du så uheldig at du møter på ham i dine naturlige omgivelser? Sjelden sett er fort glemt, heter det. Merker selv at det er sannhet i det, men dessverre bor jeg like ved han jeg dessverre fortsatt er interessert i, så vi møtes på toget nesten hver dag. Nå i fellesferien har jeg ikke møtt på ham mer enn én gang, og jeg merker at det hjelper på så andre tanker opptar meg. 0 Siter
Gjest Fillosofia Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hvis han sa at du kan forvente å forbli single, så kan du sette likhetstegn mellom ham og synonymordbokas forslag til dick head. Bokstavelig talt. Men tenker du på ham til vanlig? Er du så uheldig at du møter på ham i dine naturlige omgivelser? Sjelden sett er fort glemt, heter det. Merker selv at det er sannhet i det, men dessverre bor jeg like ved han jeg dessverre fortsatt er interessert i, så vi møtes på toget nesten hver dag. Nå i fellesferien har jeg ikke møtt på ham mer enn én gang, og jeg merker at det hjelper på så andre tanker opptar meg. Neida, vi møtes ikke ofte, heldigvis. Men han vet hvem jeg er, og hvor jeg bor. Har som sagt tenkt mye på han i det siste, fordi han virket så kjekk når jeg snakket med han på telefon. Vi har flørta bare verre den siste tiden. Tror det skal bli lett match å glemme han. Har jo ikke møtt han på ordentlig. Og at han sa jeg kom til å forbli singel, er vel bare en reaksjon han har på at jeg gir han motstand, nok engang. Avstand hjelper ja. Det finnes helt sikkert en match for oss også, de har bare ikke truffet oss enda*s* 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 bare sånn for å roe deg ned litt; en vanlig dag hadde du sikkert ikke tenkt over det at du sendte en morsom melding til ham, det er ingenting å tenke over! =) fylleangst er faktisk en kjemisk reaksjon i kroppen! når du drikker demper alkoholen de naturlige angstkjemikaliene (husker ikke hva dette heter, så hehe) i kroppen. for å kompensere / oppnå likevekt i kroppen, produserer kroppen mere av disse kjemikaliene. Disse henger igjen i kroppen mye lengre enn alkoholen gjør; dermed sitter du igjen med angst etter å ha drukket! (måtte bare skrive det, sliter mye med fylleangst selv, og syntes det var genialt å høre når jeg fikk vite denne forklaringen) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.