Gyda Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Tenker ofte på deg og ditt "nye liv". Går det greit? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192415-laguna/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Hey! Melding til meg! :-) Kult! Her går ting faktisk over all forventning:-) Det har selvsagt vært litt opp og ned, K har vekselt på å være veldig sånn "snikmedgjørelig" (du vet, sånn folk kan være, når de ikke egentlig mener noe med det de gjør, de vilbare se greie ut..) og på å være vrang og sjalu. Så vi har kranglet mye,og det er jo ganske trist også..Men ting lysner! :-) Jeg tror vi kommer til å være gode venner..Ingen sånn teite "dele byen og vennene våre på to" diskusjoner..Han skal få ha en kopp her, som skal få være hans, og som ingen andre får "skjende"..;-) (kanskje en litt dårlig erstatning..Han foreslo at ingen andre, noensinne skulle få "skjende" meg, men der satte jeg foten ned..;-)) Jeg er i bedre humør, og K er i bedre humør og DET er fint! Jeg har hatt helt vondt inni meg, jeg synes det er så fælt at det er jeg som gjør at han har det kjipt. Superhyggelig at du spurte etter meg! Hvordan er ting med deg da? Alt vel? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192415-laguna/#findComment-1334881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 31. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2005 Hey! Melding til meg! :-) Kult! Her går ting faktisk over all forventning:-) Det har selvsagt vært litt opp og ned, K har vekselt på å være veldig sånn "snikmedgjørelig" (du vet, sånn folk kan være, når de ikke egentlig mener noe med det de gjør, de vilbare se greie ut..) og på å være vrang og sjalu. Så vi har kranglet mye,og det er jo ganske trist også..Men ting lysner! :-) Jeg tror vi kommer til å være gode venner..Ingen sånn teite "dele byen og vennene våre på to" diskusjoner..Han skal få ha en kopp her, som skal få være hans, og som ingen andre får "skjende"..;-) (kanskje en litt dårlig erstatning..Han foreslo at ingen andre, noensinne skulle få "skjende" meg, men der satte jeg foten ned..;-)) Jeg er i bedre humør, og K er i bedre humør og DET er fint! Jeg har hatt helt vondt inni meg, jeg synes det er så fælt at det er jeg som gjør at han har det kjipt. Superhyggelig at du spurte etter meg! Hvordan er ting med deg da? Alt vel? :-) Så fint å lese at det ser ut til å gå seg til (såpass fort). Slike prosesser er ikke hyggelige å gå gjennom. Jeg har det bra siste dagen (etter fire ukers ferie) før hverdagen begynner. I morra setter jeg jeg meg i bilen og kommer bortover ikke så langt unna deg og begynner første arbeidsdagen min. Den skal jeg ta veeldig rolig (håper jeg da. Det ligger vel en del og venter). Det ser ut til å lysne litt ute, så nå tar vi oss en biltur til Frognerseteren. ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192415-laguna/#findComment-1334969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.