Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

laguna1365380434

Hey! Melding til meg! :-)

Kult!

Her går ting faktisk over all forventning:-) Det har selvsagt vært litt opp og ned, K har vekselt på å være veldig sånn "snikmedgjørelig" (du vet, sånn folk kan være, når de ikke egentlig mener noe med det de gjør, de vilbare se greie ut..) og på å være vrang og sjalu.

Så vi har kranglet mye,og det er jo ganske trist også..Men ting lysner! :-)

Jeg tror vi kommer til å være gode venner..Ingen sånn teite "dele byen og vennene våre på to" diskusjoner..Han skal få ha en kopp her, som skal få være hans, og som ingen andre får "skjende"..;-)

(kanskje en litt dårlig erstatning..Han foreslo at ingen andre, noensinne skulle få "skjende" meg, men der satte jeg foten ned..;-))

Jeg er i bedre humør, og K er i bedre humør og DET er fint! Jeg har hatt helt vondt inni meg, jeg synes det er så fælt at det er jeg som gjør at han har det kjipt.

Superhyggelig at du spurte etter meg!

Hvordan er ting med deg da? Alt vel?

:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192415-laguna/#findComment-1334881
Del på andre sider

Hey! Melding til meg! :-)

Kult!

Her går ting faktisk over all forventning:-) Det har selvsagt vært litt opp og ned, K har vekselt på å være veldig sånn "snikmedgjørelig" (du vet, sånn folk kan være, når de ikke egentlig mener noe med det de gjør, de vilbare se greie ut..) og på å være vrang og sjalu.

Så vi har kranglet mye,og det er jo ganske trist også..Men ting lysner! :-)

Jeg tror vi kommer til å være gode venner..Ingen sånn teite "dele byen og vennene våre på to" diskusjoner..Han skal få ha en kopp her, som skal få være hans, og som ingen andre får "skjende"..;-)

(kanskje en litt dårlig erstatning..Han foreslo at ingen andre, noensinne skulle få "skjende" meg, men der satte jeg foten ned..;-))

Jeg er i bedre humør, og K er i bedre humør og DET er fint! Jeg har hatt helt vondt inni meg, jeg synes det er så fælt at det er jeg som gjør at han har det kjipt.

Superhyggelig at du spurte etter meg!

Hvordan er ting med deg da? Alt vel?

:-)

Så fint å lese at det ser ut til å gå seg til (såpass fort). Slike prosesser er ikke hyggelige å gå gjennom.

Jeg har det bra siste dagen (etter fire ukers ferie) før hverdagen begynner. I morra setter jeg jeg meg i bilen og kommer bortover ikke så langt unna deg og begynner første arbeidsdagen min.

Den skal jeg ta veeldig rolig (håper jeg da. Det ligger vel en del og venter).

Det ser ut til å lysne litt ute, så nå tar vi oss en biltur til Frognerseteren.

:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192415-laguna/#findComment-1334969
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...