astridny Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hva skal dere dolere ha til middag idag? Jeg skal ha kjøttboller,kålstuing.brun saus og poteter. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Vi drar og spiser kinamat idag. Det regner, og det er ikke noe å finne på. Så vi tar en kjøretur, og ender opp på kinarestaurant idag. *liker ikke regnfulle søndager* 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Har planer om å lage plukkfisk av egenfisket torsk. Men ettersom jeg skal i selskap kl. 16 og fremdeles sitter i morgenkåpa med magen full av nesten en liter hjemmelaget blåbær-jordbær-milkshake så kan det se dårlig ut... 0 Siter
Osiris Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Marinert hvalbiff med ovnsstekte poteter og baconsurret rosenkål 0 Siter
Kvinna Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hjemmelaget pizza, hvis vi ikke finner på å ta en kjøretur i regnværet... 0 Siter
Velouria Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Idag er det suppevær her vi bor, så da blir det en slags grønnsaksuppe med nybakte rundstykker. En venninne var akkurat innom meg en pose med 40 grove rundstykker. Hun hadde ikke fått sove i natt så da ble det ferske rundstykker til frolost på oss 0 Siter
Freya Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Idag er det suppevær her vi bor, så da blir det en slags grønnsaksuppe med nybakte rundstykker. En venninne var akkurat innom meg en pose med 40 grove rundstykker. Hun hadde ikke fått sove i natt så da ble det ferske rundstykker til frolost på oss Hva er suppevær? 0 Siter
Tottlå Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Mamma sin middag! (aner ikke hva det blir) Hehehe..... ganske greit å snylte søndagsmiddagen hjemme! 0 Siter
Gyda Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 I dag blir det flisas utmerkede laksefilet i fløte (m/agurksalat)! 0 Siter
flisa Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Vet ikke helt - jeg har en blomkål og en pose gulrøtter - tenkte noe gratinerte greier - men vet ikke helt .) 0 Siter
Gimmick Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Idag blir det nok rester av gårsdagens hjemmlagde pizzaer.. Tacopizza og kylling/bacon pizza.. tror jeg:) 0 Siter
Velouria Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hva er suppevær? Suppevær er nå det er litt kaldt og guffent ute, høstvær med piskende regn og sur vind er det ulitmate suppeværet Her er det overskyet grått og det regnet bøtter og spann tidligere idag. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Planen var og lage kyllinggryte med diverse grønnsaker som tilbehør Men så må jeg lage mat til svigers som kommer fra syden idag, og siden jeg ikke har nok kylling til oss alle, blir det hjemmelaget pizza av en eller annen sort. Så får det bli kyllinggryte i morgen istedenfor da. 0 Siter
org Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hjemmelagde kjøttkaker, brun saus og poteter. Oppvarmet fra i går. 0 Siter
org Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Har planer om å lage plukkfisk av egenfisket torsk. Men ettersom jeg skal i selskap kl. 16 og fremdeles sitter i morgenkåpa med magen full av nesten en liter hjemmelaget blåbær-jordbær-milkshake så kan det se dårlig ut... Hvordan lager du plukkfisk som smaker noe annet enn salt lim? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hvordan lager du plukkfisk som smaker noe annet enn salt lim? Aner ikke, har aldri laget det selv! ) Men hvit saus er jo ikke noe problem, med litt salt og en del pepper og muskatt i. Så nytrukket lettsaltet torsk og kokte poteter og makaroni i det hele? Skulle ikke være så vanskelig? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Suppevær er nå det er litt kaldt og guffent ute, høstvær med piskende regn og sur vind er det ulitmate suppeværet Her er det overskyet grått og det regnet bøtter og spann tidligere idag. Her er det også suppevær. Øst ned i hele dag, og det ser ikke ut til at det skal stoppe med det første. Egentlig skulle vi grille, men det ser ut til at det blir fiskesuppe i stedet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 I dag blir det løksuppe og ostesmørbrød.. Passer fint på en regnværsdag! :-) 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Vi skal ha rosmarinmarinerte kyllinglår og gresk salat med tzatziki. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.