Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere dolere ha til middag idag?

Jeg skal ha kjøttboller,kålstuing.brun saus og poteter.

Skrevet

Vi drar og spiser kinamat idag. :)

Det regner, og det er ikke noe å finne på. Så vi tar en kjøretur, og ender opp på kinarestaurant idag.

*liker ikke regnfulle søndager*

Skrevet

Har planer om å lage plukkfisk av egenfisket torsk. Men ettersom jeg skal i selskap kl. 16 og fremdeles sitter i morgenkåpa med magen full av nesten en liter hjemmelaget blåbær-jordbær-milkshake så kan det se dårlig ut...

Skrevet

Marinert hvalbiff med ovnsstekte poteter og baconsurret rosenkål

Skrevet

Hjemmelaget pizza, hvis vi ikke finner på å ta en kjøretur i regnværet...

Skrevet

Idag er det suppevær her vi bor, så da blir det en slags grønnsaksuppe med nybakte rundstykker. En venninne var akkurat innom meg en pose med 40 grove rundstykker. Hun hadde ikke fått sove i natt så da ble det ferske rundstykker til frolost på oss :)

Skrevet

Idag er det suppevær her vi bor, så da blir det en slags grønnsaksuppe med nybakte rundstykker. En venninne var akkurat innom meg en pose med 40 grove rundstykker. Hun hadde ikke fått sove i natt så da ble det ferske rundstykker til frolost på oss :)

Hva er suppevær?

Skrevet

Mamma sin middag! (aner ikke hva det blir)

Hehehe..... ganske greit å snylte søndagsmiddagen hjemme! :D

Skrevet

I dag blir det flisas utmerkede laksefilet i fløte (m/agurksalat)!

Skrevet

Vet ikke helt - jeg har en blomkål og en pose gulrøtter - tenkte noe gratinerte greier - men vet ikke helt .)

Skrevet

Idag blir det nok rester av gårsdagens hjemmlagde pizzaer.. Tacopizza og kylling/bacon pizza.. tror jeg:)

Skrevet

Hva er suppevær?

Suppevær er nå det er litt kaldt og guffent ute, høstvær med piskende regn og sur vind er det ulitmate suppeværet ;)

Her er det overskyet grått og det regnet bøtter og spann tidligere idag.

Gjest Shira12
Skrevet

Planen var og lage kyllinggryte med diverse grønnsaker som tilbehør

Men så må jeg lage mat til svigers som kommer fra syden idag, og siden jeg ikke har nok kylling til oss alle, blir det hjemmelaget pizza av en eller annen sort.

Så får det bli kyllinggryte i morgen istedenfor da.

Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker, brun saus og poteter. Oppvarmet fra i går.

Skrevet

Har planer om å lage plukkfisk av egenfisket torsk. Men ettersom jeg skal i selskap kl. 16 og fremdeles sitter i morgenkåpa med magen full av nesten en liter hjemmelaget blåbær-jordbær-milkshake så kan det se dårlig ut...

Hvordan lager du plukkfisk som smaker noe annet enn salt lim?

Skrevet

Hvordan lager du plukkfisk som smaker noe annet enn salt lim?

Aner ikke, har aldri laget det selv! :o) Men hvit saus er jo ikke noe problem, med litt salt og en del pepper og muskatt i. Så nytrukket lettsaltet torsk og kokte poteter og makaroni i det hele? Skulle ikke være så vanskelig?

Gjest Aimabel
Skrevet

Suppevær er nå det er litt kaldt og guffent ute, høstvær med piskende regn og sur vind er det ulitmate suppeværet ;)

Her er det overskyet grått og det regnet bøtter og spann tidligere idag.

Her er det også suppevær. Øst ned i hele dag, og det ser ikke ut til at det skal stoppe med det første. Egentlig skulle vi grille, men det ser ut til at det blir fiskesuppe i stedet.

laguna1365380434
Skrevet

I dag blir det løksuppe og ostesmørbrød..

Passer fint på en regnværsdag!

:-)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Vi skal ha rosmarinmarinerte kyllinglår og gresk salat med tzatziki.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...