Kvinna Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Gud for en dårlig bok! Ble så utroliiiig skuffa! Har gleda meg til den en stund, for har hørt så mye positivt om den. At den skulle være såååå mye bedre enn DaVincikoden osv. STØNN. Synes den er skrevet på en tuklete og lite frisk måte. SELV om handlingen foregår på slutten av nittitallet, får jeg en sterk følelse av sekstitalls campus-liv. Dessuten, det tar laaaang tid før det i det heletatt begynner å skje noe, slutten er lite oppsiktsvekkende, og ganske åpenbar, tross alt. Nei. Det var årest værste hittil! *SKUFFET* 0 Siter
grutle Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 DaVincikoden var ei elendig bok. Det er jeg enig med deg i. Når du skal juge, bør du gjøre det så godt at også opplyste mennesker tror deg. Eneste fordelen med boka var at den var skrevet med hurtig handling slik at du følte en viss spenning hele tiden. Den fjerde regelen har mindre tull, men er også tregere, noe du også bemerker. Hvorfor ikke lese forfattere med litt bedre språk? Hva med " The girl in a swing?" Av Richard Adams? "New York Trilogien" av Paul Auster? Slike bøker gir i alle fall meg mer. De later i alle fall ikke leseren tro at ondsinnede eventyr som "Sions Vise protokoller" er beviste sannheter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.