Gå til innhold

The rule of four/ Den fjerde regelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud for en dårlig bok!

Ble så utroliiiig skuffa! Har gleda meg til den en stund, for har hørt så mye positivt om den. At den skulle være såååå mye bedre enn DaVincikoden osv.

STØNN.

Synes den er skrevet på en tuklete og lite frisk måte. SELV om handlingen foregår på slutten av nittitallet, får jeg en sterk følelse av sekstitalls campus-liv. Dessuten, det tar laaaang tid før det i det heletatt begynner å skje noe, slutten er lite oppsiktsvekkende, og ganske åpenbar, tross alt.

Nei. Det var årest værste hittil!

*SKUFFET*

Skrevet

DaVincikoden var ei elendig bok. Det er jeg enig med deg i. Når du skal juge, bør du gjøre det så godt at også opplyste mennesker tror deg. Eneste fordelen med boka var at den var skrevet med hurtig handling slik at du følte en viss spenning hele tiden. Den fjerde regelen har mindre tull, men er også tregere, noe du også bemerker.

Hvorfor ikke lese forfattere med litt bedre språk?

Hva med " The girl in a swing?" Av Richard Adams?

"New York Trilogien" av Paul Auster?

Slike bøker gir i alle fall meg mer. De later i alle fall ikke leseren tro at ondsinnede eventyr som "Sions Vise protokoller" er beviste sannheter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...