Gjest Mogani Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg slanker meg og har lest at man skal spise 400 gram med grønnsaker hver dag mens man slanker seg. Veide det jeg pleier å spise av grønnsaker og kom til at jeg spiser 800 gram... Tomater, gulrøtter, agurk, kål osv. Er det dumt å spise så mye grønnsaker? Eller mener de MINIMUM 400 gram? Redd for at jeg får i meg for mange kalorier eller at de mener maksimum 400 gram... (Skriver innlegget her for på mat og ernæring er det jo aldri noen...) Takker for svar på et litt dumt spørsmål... ;-) 0 Siter
nyca Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Man får ovesikter over "sunne og ikke fullt så sunne" grønnsaker, men stort sett så kan man spise mye av dette... Kjempe fint som snacks og mellom måltidenen.. Og med dipp!Mmmm... Jeg gikk på et kostholdskurs, og spise nesten ubegrenset med gode grønnsaker! Lykke til! 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Du kan spise alt du orker av grønnsaker. Du kan aldri klare å få kalorioverskudd av dem. Frukt derimot må man passe på. Ikke spis mer enn tre. Husk at avokado er veldig sunt, men inneholder mye fett og kalorier. På slankern bør man holde seg til 1/4 om dagen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.