Gå til innhold

Slanking og grønnsaker

Anbefalte innlegg

Gjest Mogani
Skrevet

Jeg slanker meg og har lest at man skal spise 400 gram med grønnsaker hver dag mens man slanker seg. Veide det jeg pleier å spise av grønnsaker og kom til at jeg spiser 800 gram... Tomater, gulrøtter, agurk, kål osv.

Er det dumt å spise så mye grønnsaker? Eller mener de MINIMUM 400 gram?

Redd for at jeg får i meg for mange kalorier eller at de mener maksimum 400 gram...

(Skriver innlegget her for på mat og ernæring er det jo aldri noen...)

Takker for svar på et litt dumt spørsmål... ;-)

Skrevet

Man får ovesikter over "sunne og ikke fullt så sunne" grønnsaker, men stort sett så kan man spise mye av dette... Kjempe fint som snacks og mellom måltidenen.. Og med dipp!Mmmm... Jeg gikk på et kostholdskurs, og spise nesten ubegrenset med gode grønnsaker! Lykke til!

Gjest Aimabel
Skrevet

Du kan spise alt du orker av grønnsaker. Du kan aldri klare å få kalorioverskudd av dem. Frukt derimot må man passe på. Ikke spis mer enn tre. Husk at avokado er veldig sunt, men inneholder mye fett og kalorier. På slankern bør man holde seg til 1/4 om dagen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...