Gå til innhold

Doppler !!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest Doppler. Og jeg er stum. Nesten målløs.

Det er en bok utenom det vanlige. Erlend Loe er rett og slett genial.

Tror ikke jeg skal si så mye mer. Bare anbefale boken.

!

Skrevet

Ekstrakommentar:

Lydbøkene til Erlend Loe er fantastiske. Han har en usannsynlig behagelig (og litt spesiell) stemme å lytte til.

Doppler har jeg ikke lest, amber. Jeg bestiller den på CD i morra.

Takk for påminning!

:o)

Skrevet

Jeg har hørt Doppler på lydbok og synes den føyer seg pent inn i rekken av Erlend Loes merkelig bøker. Kommer egentlig ingen vei med dem, selv ikke bøkene om Kurt.

Skrevet

Jeg har hørt Doppler på lydbok og synes den føyer seg pent inn i rekken av Erlend Loes merkelig bøker. Kommer egentlig ingen vei med dem, selv ikke bøkene om Kurt.

Bøkene om Kurt er jo morsomme, da! :)

Men jeg vil påstå at Naiv. Super er veldig oppskrytt.

Skrevet

Hva er det geniale med EL og bøkene hans? Litt småmorsom ja, men ellers? Den der naiv-greia er i beste fall... rar.

Og så er det jo renhekla bløff og en umulighet, fyren er sprenglest og alt annet enn naiv (og da sikter jeg ikke til at ikke det går an å skrive 'naivt', men umuligheten av å reversere tilbake til det urørte og umiddelbare, så å si).

Skrevet

Ekstrakommentar:

Lydbøkene til Erlend Loe er fantastiske. Han har en usannsynlig behagelig (og litt spesiell) stemme å lytte til.

Takk for påminning!

Jeg syns Doppler var fantastisk morsom, de andre fra Erlend Loe greier jeg ikke å komme igjennom. Og jeg er en lesehest! Kanskje lydbøkene er en ide da. Snakker han trøndersk, eller leser han på bokmål?

Skrevet

Ekstrakommentar:

Takk for påminning!

:) God lesing (eller høring, hvis det er lydbok du vil ha)

Skrevet

Jeg liker merkelige bøker ;-p

Skrevet

Hva er det geniale med EL og bøkene hans? Litt småmorsom ja, men ellers? Den der naiv-greia er i beste fall... rar.

Og så er det jo renhekla bløff og en umulighet, fyren er sprenglest og alt annet enn naiv (og da sikter jeg ikke til at ikke det går an å skrive 'naivt', men umuligheten av å reversere tilbake til det urørte og umiddelbare, så å si).

hehe jeg syns det er genialt fordi det er så banalt, enkelt men likevel komplekst. Eller noe sånt. Jeg blir litt satt ut (positivt ment) når jeg leser bøkene hans.

:)

Men altså, jeg liker merkelige bøker. ;-p

Skrevet

hehe jeg syns det er genialt fordi det er så banalt, enkelt men likevel komplekst. Eller noe sånt. Jeg blir litt satt ut (positivt ment) når jeg leser bøkene hans.

Hear, hear!

Skrevet

Hva er det komplekse med bankebrett?

Hvis det ikke er noe 'bak' den banale greia til EL, er det jo totalt uinteressant.

Hvis det er noe, hva i all verden _er_ det?

Nå må jeg skynde meg å si at jeg har lest én av bøkene og korte utdrag fra andre.

PS: EL er en veldig ålreit fyr.

Skrevet

Jeg syns Doppler var fantastisk morsom, de andre fra Erlend Loe greier jeg ikke å komme igjennom. Og jeg er en lesehest! Kanskje lydbøkene er en ide da. Snakker han trøndersk, eller leser han på bokmål?

Han snakker sikkert trøndersk i og med at han er trønder, men han leser på bokmål når han leser inn bøkene sine som lydbok. ;o)

Skrevet

Han snakker sikkert trøndersk i og med at han er trønder, men han leser på bokmål når han leser inn bøkene sine som lydbok. ;o)

Jeg vet jo at han er trønder, han bodde jo her i nabolaget. Husker ham såvidt, hang litt sammen med broren min.

Men jeg lurte på om han leste på trøndersk eller bokmål på lydbokinnspillingene? Bokmål med trøndersk undertone er ikke spesielt kult syns jeg. bedre med rein og ekte trønder da. :o)

Skrevet

Hva er det komplekse med bankebrett?

Hvis det ikke er noe 'bak' den banale greia til EL, er det jo totalt uinteressant.

Hvis det er noe, hva i all verden _er_ det?

Nå må jeg skynde meg å si at jeg har lest én av bøkene og korte utdrag fra andre.

PS: EL er en veldig ålreit fyr.

Endelig en som satte ord på følelsen jeg satt igjen med etter å ha lest naiv.super., og etter det ikke har giddet å engang se i en Loe bok til.

Men som jeg sier i en annen tråd her....dritkjekk er han, det skal han ha.

Mvh

shallow

Skrevet

Hehe :-)

Hørte om ei som skulle besøke foreldrene sine i til jul. Skulle kjøre langt, alene i mørket.

På lydbok hadde hun Doppler, i setet ved sidenav seg en julegave - nemlig en uinnpakket, SVÆR elgfigur. Han satt i setet, MED sele.

Hun fikk seg nok en god latter da hun hørte hva lydboka handlet om.

...Også tror jeg hun tenkte over hva evt reningspersonale ville tenke dersom hun kjørte ut/kræsjet med en elg,og rednings personalet kommer til, ser elgen hennes og hører lydboka.... DEN GALE ELGDAMEN...

Hm...dette hørtes ikke så morsomt ut som da jeg fikk det fortalt første gang, men ;-)

Skrevet

Hehe :-)

Hørte om ei som skulle besøke foreldrene sine i til jul. Skulle kjøre langt, alene i mørket.

På lydbok hadde hun Doppler, i setet ved sidenav seg en julegave - nemlig en uinnpakket, SVÆR elgfigur. Han satt i setet, MED sele.

Hun fikk seg nok en god latter da hun hørte hva lydboka handlet om.

...Også tror jeg hun tenkte over hva evt reningspersonale ville tenke dersom hun kjørte ut/kræsjet med en elg,og rednings personalet kommer til, ser elgen hennes og hører lydboka.... DEN GALE ELGDAMEN...

Hm...dette hørtes ikke så morsomt ut som da jeg fikk det fortalt første gang, men ;-)

*lol*

Jeg kan tenke meg at det hadde vært samtaleemne en stund etterpå dersom de hadde funnet "elgdamen", ja ;)

hehe morsom historie :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...