Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skulle vi virkelig nyte siste feridag med grilling og bading og uteværing hele dagen - og hva får vi?

13-14 grader og pissregn (Oslo). Æsj!

(Jeg så værmeldinga i går og var litt forberedt, da. Men "langtids"planene gikk til h...)

Har ikke fantasi til å finne på noe heller. Annet enn å spille "Den forsvunne diamant" med barna. Vi får vel ta oss en biltur et sted etter middag.

:o(

Gjest Garva nordlending
Skrevet

Stakkars deg da. Her i Nord Norge er det 8 grader og regn. Har vært slik i flere dager, og dette er også vår ferie.

Gjest negativismen sprer seg
Skrevet

Fytti katta at du gidder å klage over småting som været.

Vi har hatt stiv kuling og regn og 5-6 grader i snart en uke, men det finnes da verre ting enn dårlig vær! Du kunne f.eks. prise deg lykkelig over at du ikke var i London eller Egypt når det smalt!

Gjest negativismen sprer seg
Skrevet

Stakkars deg da. Her i Nord Norge er det 8 grader og regn. Har vært slik i flere dager, og dette er også vår ferie.

Det kunne sikkert snødd katter og hunder nordpå uten at noen registrerte det. Men få to regnværsdager etter hverandre på østlandet så hører og ser vi det i alle nyhetssendinger!

Skrevet

Vi har hatt stiv kuling og regn og 5-6 grader i snart en uke, men det finnes da verre ting enn dårlig vær! Du kunne f.eks. prise deg lykkelig over at du ikke var i London eller Egypt når det smalt!

Hehe. Bortskjemt, vet du. Og da blir det sutring.

Jeg kommer meg nok etterhvert.

:o)

Skrevet

hehe, herremin a? Du kan vel umulig være seriøs? Kjeder du deg i møkkaværet?

Jeg bor og i Oslo og synes det er skikkelig møkkavær idag.. det er vel noe med hva man er vant til.. Hehe, men å sammenligne en klage på været og bombene i London?.. ja, det var dagens!

Skrevet

Hehe. Bortskjemt, vet du. Og da blir det sutring.

Jeg kommer meg nok etterhvert.

Ja, her er det overskyet for n'te dag på rad. Klager ikke jeg. :)

Skrevet

Ja, det er ofte alltid noen som har det verre enn seg selv. Håper det bedrer det hos deg snart, da (det skal det visst gjøre her).

Skrevet

Hva klager dere på? Vi har 29 grader og lett overskyet vær. Ikke så verst :-) Er på ferie i Spania da - ville bare helle litt salt i såret...

Skrevet

Kjedelig ja, men krysser fingre for bedre vær.. har en uke igjen:)

Får gjøre det beste ut av det.. krype opp i sofa`n med en kopp te og litt ukeblader:)

Skrevet

Hva klager dere på? Vi har 29 grader og lett overskyet vær. Ikke så verst :-) Er på ferie i Spania da - ville bare helle litt salt i såret...

Åh. Jaja, kom hjem fra Spania selv den 19. etter 14 dager der med nydelig vær og over 30 grader.

Jeg lever litt på det, da ...

Fortsatt god ferie!

Skrevet

Prøv en Ludo-turnering! Et knalltøft spill for dem som har nerver.

:)

Skrevet

Vi BEGYNNER nå vi! :-O

Var sååå sikker på at vi skulle få knallvær i august. *snøft*

Så får vi koooose oss inne, da... :o§

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det kunne sikkert snødd katter og hunder nordpå uten at noen registrerte det. Men få to regnværsdager etter hverandre på østlandet så hører og ser vi det i alle nyhetssendinger!

Du høres litt bitter ut du.

Flytt til østlandet da vel, vil det er så ille.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...