Gjest litago1 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Vold mot kvinner er ikke lenger en kriminell handling. Iallfall ikke i Sverige. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=106356 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jovisst er det det, han fikk både fengsel (betinget) og bot i tillegg til at han mistet jobben. 0 Siter
Gjest litago1 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jovisst er det det, han fikk både fengsel (betinget) og bot i tillegg til at han mistet jobben. Men, han ble dømt under formildende omstendighete, som det heter på "fint". Formildende ja, når han nesten dreper ei dame, fordi hun spiller for høy musikk. For dette burde han vært hjella etter min mening. Jadda, la døm berre slå! 0 Siter
Zombiebob Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Men, han ble dømt under formildende omstendighete, som det heter på "fint". Formildende ja, når han nesten dreper ei dame, fordi hun spiller for høy musikk. For dette burde han vært hjella etter min mening. Jadda, la døm berre slå! Nå vet ikke jeg noe mer om denne saken enn det som har kommet fram i nettavisene, og det gir helt sikkert ikke det hele bildet. 0 Siter
Gjest litago1 Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Nå vet ikke jeg noe mer om denne saken enn det som har kommet fram i nettavisene, og det gir helt sikkert ikke det hele bildet. Neida, ikke jeg heller. Men jeg reagerte bare sånn da jeg så artiklen. Syns det er trist hvis politi og rettsvesenet ser på en slik sak som formildende, om det som står der er virkeligheten.;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.