Gjest Sandy Bay Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=285498 Du verden så glad jeg er for at vi setter oss på flyet sydover i morgen tidlig )))) 0 Siter
Gjest Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg er glad for regn, jeg. Nå er det tørt overalt og vi _trenger_ regn! Hadde det ikke vært regn av og til, hadde vi ikke satt så stor pris på det fine været heller! Kom regn! ...og gjerne litt tordenvær også! Men, god tur likevel 0 Siter
karisma Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Reiser dere til Sandy Bay - tenker på nicket? Vi var på Sunwing Sandy Bay i juni, gled dere dersom det er der dere skal. 0 Siter
Gjest Sandy Bay Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Reiser dere til Sandy Bay - tenker på nicket? Vi var på Sunwing Sandy Bay i juni, gled dere dersom det er der dere skal. Ja vi drar til Sandy Bay ). Har snakket med flere som har vært der tidligere, så nå har vi skyhøye forventninger ) 0 Siter
karisma Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Ja vi drar til Sandy Bay ). Har snakket med flere som har vært der tidligere, så nå har vi skyhøye forventninger ) Ååå, misunner dere litt. Det er en KJEMPE plass. Vi skal sitte pal når de legger ut neste års ferier, og bestille med en gang. Flott og frodig senter som har ALT. Kjempefint bassengområde, kort vei til stranden og god mat på restaurantene. God tur - kos dere!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Reiser dere til Sandy Bay - tenker på nicket? Vi var på Sunwing Sandy Bay i juni, gled dere dersom det er der dere skal. Vel - jeg misunner dere å reise sydover. Men jeg misunner dere ikke å reise til et sunwing-senter :-) "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Reiser dere til Sandy Bay - tenker på nicket? Vi var på Sunwing Sandy Bay i juni, gled dere dersom det er der dere skal. Sorry - den skulle være til trådstarter :-) "..................................." 0 Siter
Gjest Sandy Bay Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Vel - jeg misunner dere å reise sydover. Men jeg misunner dere ikke å reise til et sunwing-senter :-) "..................................." Smak og behag ), vi valgte det HELT selv. 0 Siter
amber sun Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Vel - jeg misunner dere å reise sydover. Men jeg misunner dere ikke å reise til et sunwing-senter :-) "..................................." Hva er galt med sunwing? Vi har ikke bodd på sunwing, altså, men startour. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hva er galt med sunwing? Vi har ikke bodd på sunwing, altså, men startour. Turistmaskin? Svære hoteller? Masse barnefamilier, hyl og skrik? Sterilt? Sjarmløst? O.s.v. Selvfølgelig - drar man på ferie med unger, så er det utvilsomt glimrende. "..................................." 0 Siter
Gjest Sandy Bay Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Turistmaskin? Svære hoteller? Masse barnefamilier, hyl og skrik? Sterilt? Sjarmløst? O.s.v. Selvfølgelig - drar man på ferie med unger, så er det utvilsomt glimrende. "..................................." Vi har to små barn vi skal ha med oss, og som skal få en toppers ferie ) 0 Siter
amber sun Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Turistmaskin? Svære hoteller? Masse barnefamilier, hyl og skrik? Sterilt? Sjarmløst? O.s.v. Selvfølgelig - drar man på ferie med unger, så er det utvilsomt glimrende. "..................................." hehe ok. Siden vi har dradd på ferie med barn så passer det Men jeg er enig i at hvis man drar uten unger så velger man vel heller noe annet. :-D 0 Siter
Prozak Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Vi har to små barn vi skal ha med oss, og som skal få en toppers ferie ) Da passer det nok bra, ja :-) "................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.