Gjest M.Angelica Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Noen som vet hvordan jeg finner ut om jeg har telenor eller netcom-dekning? Trodde jeg hadde telenor, men ble plutselig så usikker.. Hjelp!! =) 0 Siter
Åsemor Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hmmm.... "Chess har som eneste tilbyder tilgang på Telenor og NetCom sitt GSM nett i Norge" chess.no 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Hmmm.... "Chess har som eneste tilbyder tilgang på Telenor og NetCom sitt GSM nett i Norge" chess.no Ja, jeg vet...derfor jeg lurer på hvilken dekning jeg har! =) 0 Siter
citoyen Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Du kan finne ut på telefonen hvilket nett du er koblet til. Hvordan du gjør det avhenger av telefonen, sjekk bruksanvisningen 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Du kan finne ut på telefonen hvilket nett du er koblet til. Hvordan du gjør det avhenger av telefonen, sjekk bruksanvisningen Å? Jeg har en SE K500i, hvis du har peil =) Ellers så får jeg vel grave fram bruksamvisninga i morgen. Takk for tipset =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.