tessand86 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Helt fra jeg bar barn har jeg hatt problemer med magen - smerter i magen og diare. Melk og geitost var viktige ingredienser i mitt kosthold og jeg var voksen før jeg var klar over at jeg faktisk fikk diare av disse matvarer. Senere fikk jeg problemer med annen slags mat, som fet mat, svinekjøtt, enkelte typer sterk mat etc. For noen år siden fikk jeg divertikulitt og var innlagt på sykehus 4-5 ganger i løpet av et år, noe som resulterte i operasjon og fjerning av en del av tykktarmen. Denne form for betennelse har jeg hatt to ganger siden operasjonen, men jeg har fått det behandlet med penicillintabletter. Men nå har situasjonen forverret seg. Jeg har ikke kommet på toalettet siden før 17.mai uten å ta avføringstabletter først. Det er noe som stenger for i tarmen, føler jeg. Jeg har vært innlagt på sykehus, og har tatt ct av buken, og det ble funnet små hovne lymfeknuter der og i leveren. Skal ta ny ct om en måned for å se om de har vokst. Det er også tatt colonskopi og gastroskopi, uten å finne noe mistenkelig. Magen er opphovnet og nå virker ikke avføringsmed. slik de skal, og jeg er så fortvilet. Var i Asia i fjor høst og undrer på om jeg kan ha fått noe i meg som volder så mye problemer, eller om det er noe mere alvorlig. Ønsker meg til en klinikk som er spesialister i mage/tarm hvor jeg kan komme raskt inn. Denne tilstanden er svært vanskelig for meg, og ønsker svar raskt. Tsib. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192474-ford%C3%B8yelsesproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.