Gjest anonym i kveld Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Traff en mann på nettet og vi hadde første daten i går. Det sa pang i hodet på meg i øyeblikket jeg så ham. Slik har jeg aldri opplevd før. Det var omvendt også. Han sa at da jeg kom gående så hadde han sett på meg og tenkt at forhåpentligvis var dette hun han skulle møte. Vi måtte ta oss av barn på hver vår kant, men møttes igjen i går kveld og det gnistret imellom oss. Jeg har aldri før kastet meg slik i armene på en mann. I dag kunne vi ikke møtes, men har sendt meldinger i hele dag og snakket sammen to ganger på tlf. Han ville møte meg og var nesten hysterisk fordi det gikk ikke. Så ringte han for å beklage og sa at selvfølgelig måtte vi bruke fornuft. Han er så vanvittig impulsiv, levende og temperamentsfull. Jeg opplever det som herlig og skremmende. Mine reaksjoner skremmer meg også. Jeg er forelsket i en mann som jeg så i går. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Jeg synes det der er helt som det skal jeg. I hvert fall blir jeg slik forelsket. 0 Siter
Flyberta Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Skremmende og intenst - ja slik er forelskelse! Vi lever bare en gang, og må våge og kaste oss uti når det skjer... 0 Siter
Gjest Også anonym i kveld Spirea Skrevet 31. juli 2005 Skrevet 31. juli 2005 Ta til deg med begge armene! Det er fantastisk å være betatt, forelsket og leve akkurat NÅ. Denne sjansen kan du jo ikke la gå ifra deg ;o) Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.