Gjest EirikØrn Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 I dag er det mandag. På fredag begynte jeg å få smerter i venstre del av hodet. De er primært lokalisert frontalt, men brer seg også noe bakover og ut til siden. De er ledsaget av ømhet i øyet, og også noe ømhet i pannen. Kun venstre side. Jeg har aldri hatt migrene, så jeg vet ikke hvordan dette arter seg, men disse smertene er atskillig sterkere enn vanlig hodepine. Smertene føles som om det er noe som trykker på innenifra hodet mitt. På lørdag var det verst: da måtte jeg ta 10 paracet for å døyve smertene. Jeg har aldri hatt slike problemer tidligere. I dag er det litt bedre foreløpig, men ømheten og smertene er der fremdeles. I går var det noenlunde bra til ca. 1500, men så ble det atskillig verre igjen. Jeg har ikke kvalme eller synsforstyrrelser. Må jeg besøke lege hvis det ikke gir seg. Kan det være hjernesvulst eller –syste? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192529-smerter-i-venstre-halvdel-hode-%C3%B8mhet-%C3%B8ye-og-panne/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.