Gå til innhold

Smerter i venstre del av hodet - ømhet i øye og panne

Anbefalte innlegg

Gjest EirikØrn

I dag er det mandag. På fredag begynte jeg å få smerter i venstre del av hodet. De er primært lokalisert frontalt, men brer seg også noe bakover og ut til siden. De er ledsaget av ømhet i øyet, og også noe ømhet i pannen. Kun venstre side. Jeg har aldri hatt migrene, så jeg vet ikke hvordan dette arter seg, men disse smertene er atskillig sterkere enn vanlig hodepine. Smertene føles som om det er noe som trykker på innenifra hodet mitt. På lørdag var det verst: da måtte jeg ta 10 paracet for å døyve smertene. Jeg har aldri hatt slike problemer tidligere. I dag er det litt bedre foreløpig, men ømheten og smertene er der fremdeles. I går var det noenlunde bra til ca. 1500, men så ble det atskillig verre igjen. Jeg har ikke kvalme eller synsforstyrrelser. Må jeg besøke lege hvis det ikke gir seg. Kan det være hjernesvulst eller –syste?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...