Gå til innhold

Så var det på'an igjen!


HuLitleSara

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med angst i flere perioder i livet mitt, og nå trodde jeg at jeg var "kurert". Men den gang ei... Helt plutselig omtrent fra klar himmel slo den til igjen, verre enn ever. Panikkangst omtrent som jordskjelv, jeg er helt lammet....!

Hadde nettopp fått meg ny jobb, jobba der i ca 1 1/2 mnd, nå har jeg vært sykmeldt like lenge. Og jeg har ikke store troen på å komme meg tilbake dit på en stund enda. Blir kvalm om svimmel bare ved tanken på å dra på jobben. Jeg har aldri før vært borte fra jobb pga angsten!

Tidligere har jeg vært veldig flink til å utfordre angsten. Jeg har oppsøkt den og gjort alle de tingene jeg har hatt angst for. Nå klarer jeg ikke...

Begynte på Cipralex igjen for under 2 uker siden, merker ikke så mye av den enda. Kun at jeg ikke har så kort lunte, spesielt da for mine barn. Håper at de snart skal begynne å virke, går nå på 10 mg men kanskje jeg bør øke til 15 mg.

Jeg har egentlig ingen spørsmål, jeg måtte bare få dette ned på "papiret".

Et hjertesukk fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mamma til ni

Hadde du gått på Cipralex før, og slutta?

Eg fekk veldig god hjelp av Cipralex. Går på 15 mg. Ingen angst lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du gått på Cipralex før, og slutta?

Eg fekk veldig god hjelp av Cipralex. Går på 15 mg. Ingen angst lengre.

Ja sluttet for ett år siden, for da var jeg fin som bare det. Tenker jeg må gå på Cipralex resten av livet, ellers får jeg vel tilbakefall igjen.

Hvor lenge tok det før du var over angsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til ni

Ja sluttet for ett år siden, for da var jeg fin som bare det. Tenker jeg må gå på Cipralex resten av livet, ellers får jeg vel tilbakefall igjen.

Hvor lenge tok det før du var over angsten?

Merka det etter eit par veker. Tok først 10mg, men måtte opp til 15mg etter ei stund.

Er så fornøgd med medisinen, at eg vil ikkje slutte. Greier å ta tak i problema på ein heilt anna måte enn før - er ei følsom jente, veit du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merka det etter eit par veker. Tok først 10mg, men måtte opp til 15mg etter ei stund.

Er så fornøgd med medisinen, at eg vil ikkje slutte. Greier å ta tak i problema på ein heilt anna måte enn før - er ei følsom jente, veit du :)

Er du i arbeid eller hjemme? Jeg ser på det som et stort nederlag at jeg er sykmeldt nå... Og som jeg skreiv tidligere, slik jeg føler meg for øyeblikket så kommer jeg meg nok ikke på jobb med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til ni

Er du i arbeid eller hjemme? Jeg ser på det som et stort nederlag at jeg er sykmeldt nå... Og som jeg skreiv tidligere, slik jeg føler meg for øyeblikket så kommer jeg meg nok ikke på jobb med det første...

Jobber som vikar. Skal over på noko fast. Får sjå kva det blir. Er ikkje så lett å få jobb

her vi bor. Det går veldig bra å jobbe, sjølv om vi har tatt ut separasjon i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...