Gå til innhold

Kan noen anbefale en lege i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bytte fastlege, siden jeg ikke blir tatt på alvor!

Men med min flax kan jeg jo ende opp med en som er like ille!

Derfor lurer jeg på om noen her kan anbefale en snill kvinnelig lege i Trondheim?

Ei som ikke er altfor streng når det gjelder medisiner!!

TAKK!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192600-kan-noen-anbefale-en-lege-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JudithK

Hei =)

Tone Dorthe Sletten har jo videre utdanning i psykiatri så der blir du tatt på alvor =)

Theresa Seth har jobba på Haukåsen, og er veldig okei! =) Så hu er også verd og satse på...

Lykke til..

Kan jeg spørre hvem du går til nå?

Hei =)

Tone Dorthe Sletten har jo videre utdanning i psykiatri så der blir du tatt på alvor =)

Theresa Seth har jobba på Haukåsen, og er veldig okei! =) Så hu er også verd og satse på...

Lykke til..

Kan jeg spørre hvem du går til nå?

Tusen takk for svar begge to!! :-)

Nå har jeg Hege Fossum ved Edda legesenter som fastlege. Hun er kjempegrei, men hun har permisjon i ett år, og vikaren tar meg IKKE på alvor i det hele tatt! Jeg trenger hjelp NÅ! Synd at jeg må slutte hos Fossum, men jeg har ikke så mye valg! Sven Midelfart tror jeg vikaren heter!

Tror jeg satser på Tone D. Sletten jeg.. Ser at hun har masse ledig :-)

Gjest isskme

Tusen takk for svar begge to!! :-)

Nå har jeg Hege Fossum ved Edda legesenter som fastlege. Hun er kjempegrei, men hun har permisjon i ett år, og vikaren tar meg IKKE på alvor i det hele tatt! Jeg trenger hjelp NÅ! Synd at jeg må slutte hos Fossum, men jeg har ikke så mye valg! Sven Midelfart tror jeg vikaren heter!

Tror jeg satser på Tone D. Sletten jeg.. Ser at hun har masse ledig :-)

Er kort tid siden hun IKKE hadde noe ledig. Kanskje hun blir dumpa...

Er kort tid siden hun IKKE hadde noe ledig. Kanskje hun blir dumpa...

Tror bare hu har fått flere liste plassa siden hu jobbe mere no! =)

Har slutta me vervet i legeforeninga, så derfor e hu mer på jobben... =)

Tror nok ikke nånn dumpe hu...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...