Gå til innhold

Sluttet brått med Orfiril - ingen bivirkninger. Vanlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

For mange (de fleste?) går slike bråseponeringer helt greit.

Da en på forhånd ikke kan vite hvem disse er og det dog er en betydelig andel som får problemer, må en advare alle mot bråseponering.

For mange (de fleste?) går slike bråseponeringer helt greit.

Da en på forhånd ikke kan vite hvem disse er og det dog er en betydelig andel som får problemer, må en advare alle mot bråseponering.

Tusen takk, var det jeg tenkte, men leser så mye om alle som får ekstremt med bivirkninger, at jeg trodde nesten det var det mest normale. Kankje er det mest de som skriver inn - for da har de jo noe konkret å spørre om.

Men jeg mener å ha lest et sted at hvis du ikke får bivirkninger av medisinen i det hele tatt, så virker den ikke på stemninger/depresjonen heller??

Jeg får ikke bivirkninger nåe jeg går ned og opp på Cipramilen heller. (alt i samråd med psykiater, altså)Fikk litt bivirkninger da jeg startet opp med den, men veldig lite, eller de gikk over på en uke eller to, og da gjorde det jo ikke noe.

Kanskje er jeg bare heldig? Føler uansett at medisinene har virket - nå er jeg jo i jobb igjen, har tatt opp kontakten med venner osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...