Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg følt på denne mindreverdigheten siden jeg var 8 år. Før det og. Jeg fant ut at jeg var homo i 1. klase da jeg spurte en kamerat om hvem han syns var penest i klassen. Jeg mente Wiggo.- hehe han lo. Anita. Da skjønte jeg det.

Er veldig fornøyd med å like gutter. men er ikke fornøyd med meg selv og følelseslivet mitt.

Nå er jeg faktisk snart 50 år, og har ikke forandret meg en tøddel siden jeg gikk ut av niendeklasse som en liten innesluttet gutt. Det er helt forferdelig å ha det sånn.

Jeg har alltid følt meg fryktelig mindreverdig. Det er grusomt å skrive om dette, men jeg må!, ellers forkommer jeg. Har fått en masse medisiner opp gjennom årene.Har Vært innlagt på SIA osv.

Alt dette er sikkert vanlig for noen, men nå har jeg levd med det så lenge, at jeg ikke orker mer.

Jada jøss, jeg har masse venner, men blir så sliten av å tenke negative tanker hele tiden. Så sliten at jeg ikke orker noen ting. Sliten hele tiden.

Har vært uføretrygdet i 15 år p.g.a lyte?!

Håper og tror at jeg ikke er gal. Mangler bare livsglede og iver. Orker ikke gå rundt her å syns ting er ille. jeg vil opp av sofaen. men det nytter ikke. Hvor er energien?

Hilsen Steinar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/192992-bak-m%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...