AnonymBruker Skrevet 5. februar Skrevet 5. februar Jeg har ligget på 0,6 og 0,7 serumkonsentrasjon. I min forebyggingsplan står det at jeg bør ligge på ca 0,7. Jeg tror, men jeg kan huske feil, at jeg lå der i starten. Da var jeg frisk 2 år i strekk før jeg etter en infeksjon gikk I depresjon. Siste måling før dette lå konsentrasjon på 0,7. De neste på 0,6. Jeg ble moderat til alvorlig deprimert, men fikk ikke den hypomanien jeg pleier få i etterkant. Nå merker jeg symptomer på begynnende depresjon. Jeg gjør tilta i henhold til forebyggende plan, men er redd det ikke er nok. Jeg har et mønster hvor dette er den tiden jeg leier å bli syk. Det blir en ekstra belastning å tenke på at det er tre måneder til jeg har ny rett på sykepenger. Kan det være verd å prøve å gå litt opp på lithium for å hindre depresjonen i biter seg fast? Jeg kan tåle ubehagelig bivirkninger så lenge det ikke blir farlig, om det er galt for nyrene over tid, skulle jeg gjerne holdt meg frisk i det minste tre måneder til. Generelt mot depresjon ksn det være 0,8 i serumkonsentrasjon gir bedre effekt enn 0,6 og 0,7? Er Nachnos eller Kupton her fortsatt? Anonymkode: 544ee...775 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar nachnoo skrev (På 5.2.2026 den 18.55): Ja, det er verdt å prøve. Viser seg at serumnivå ligger mellom 0,78. Er det fortsatt verd å prøve? Anonymkode: 544ee...775 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Ligger på 0,78, ikke mellom. Anonymkode: 544ee...775 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ligger på 0,78, ikke mellom. Anonymkode: 544ee...775 Du må la en psykiater uttale seg og hjelpe deg med dette. Anonymkode: 4413d...ec9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Jeg trenger å vite hva jeg kan spørre om Anonymkode: 544ee...775 0 Siter
Sokk Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ligger på 0,78, ikke mellom. Anonymkode: 544ee...775 Tar du hele dosen om kvelden, eller deler du den opp i morgen og kveld? Det er relevant info for vurderingen av serumkonsentrasjon. Jeg kan imidlertid ikke svare på spørsmålet ditt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar Sokk skrev (42 minutter siden): Tar du hele dosen om kvelden, eller deler du den opp i morgen og kveld? Det er relevant info for vurderingen av serumkonsentrasjon. Jeg kan imidlertid ikke svare på spørsmålet ditt. Delt Anonymkode: 544ee...775 1 Siter
nachnoo Skrevet 13. februar Skrevet 13. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg trenger å vite hva jeg kan spørre om Anonymkode: 544ee...775 Du kan uansett spørre. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar Hvordan går det med deg, hi? Anonymkode: 4413d...ec9 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. februar Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hi? Anonymkode: 544ee...775 Hovedinnlegger. Det er kanskje mest vanlig å skrive ts her. Anonymkode: 4413d...ec9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.