Gjest Hauhau Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei Skrev dette som et svar i et tidligere innlegg, men ingen som sjekket. Hjelp mot arr finnes. Det kalles for elicina og er ikke å få kjøpt i Norge. Ta et googlesøk på elicina. Du vil finne ut at mange synes det er utrolig bra produkt, mens andre synes det er bortkastet penger. For meg har det virket kjempebra! Elicina bleker ut arrene og kan også viske ut arrene. Problemet er at det tar veldig lang tid å få bort arrene. Jeg har holdt på i 2 måneder nå og ser lovende resultater. Det er meningen at man skal holde på i 8 måneder! Man vil ikke se resultater før minst 1 måned. Til meg tok det 1,5 måneder. Jeg spurte også legen min tidligere om han visste om noen kremer/salver som kunne redusere arr. Han sa at de ikke finnes i det hele tatt. Jeg skjønner faktisk ikke hvordan de ikke har hørt om kremen her. Får ikke sagt det nok.. den VIRKER faktisk! Dette innlegget høres kanskje ut som humbug, men får ikke til å forklare det på en mer alvorlig måte. Du får prøve selv og se. Hvor mye elicina virker har nok med hvor gjerne man vil ha bort arrene, og jeg vil UTROOOLIG ha bort mine. Hvis noen er interesserte i å vite mer, spør meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192994-hjelp-mot-arr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petrusa Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hvordan kan de virke da? man får jo ikke ny hud der det er arr uansett.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192994-hjelp-mot-arr/#findComment-1340198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hauhau Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 hvordan kan de virke da? man får jo ikke ny hud der det er arr uansett.. Det virker ved at kremen har en syre i seg som etser bort hudceller, og den har proteinet elastin i seg som er nødvendig for å lage normal hud. Arr har ikke noe elastin i seg, derfor bli det "ustrukturerte" hudceller der arret er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192994-hjelp-mot-arr/#findComment-1340545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Takker for svar Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 - Hva koster produktet? - Blir huden irritert mens behandlingen pågår? - Har du store arr (arr som er "groper" i huden, eller har du bare røde flekker?) - Blir huden ønfintlig for sol? Ellers noe positivt/negativt du synes er verdt å nevne om produktet? Hilsen nyskjerrig som trenger å bli kvitt noen arr. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192994-hjelp-mot-arr/#findComment-1347523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hauhau Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 - Hva koster produktet? - Blir huden irritert mens behandlingen pågår? - Har du store arr (arr som er "groper" i huden, eller har du bare røde flekker?) - Blir huden ønfintlig for sol? Ellers noe positivt/negativt du synes er verdt å nevne om produktet? Hilsen nyskjerrig som trenger å bli kvitt noen arr. Hallo 1. En del som har klaget på at det er så dyrt. En kan vel si at det er ganske dyrt for en såpass liten krukke. Men tatt i betraktning hvor mye en bruker så er det ikke dyrt . Jeg bruker kremen over skuldrene 2 ganger hver dag. Har brukt 2 krukker på 3 måneder nå. Kjøpte en pakke pris på internett der du får 4 for ca 600 kr. Verdt kjøpet for meg altså. 2. Ja, huden kan ha en tendens til å bli tørr, men siden jeg bruker det på ryggen så merker jeg det ikke. Tror ansiktet har lett for å tørke ut også. Det som er bra at du kan ha på fuktighetskrem noen minutter etterpå, kremen absorperes fort. 3. Nei, jeg har ikke groper. Jeg fikk arr etter kviser så nå er det slike klumper på ryggen. Kremen hjelper til med å flate uta arrene og gjøre de mindre synlige. Den skal visstnok også sette igang pigmentproduksjon etter ei stund. Tror det var ca etter 4 måneder. Har ikke hendt meg noe enda da. Arrene mine er ikke så store (se for deg ei stor kvise ), men de er ganske mange. Kremen virker på alle typer arr. 4. Vet faktisk ikke altså. Har ikke vært så mye ute i sola i sommer, men har ikke hatt noen problemer med ømfintlig hud. Bra det blir vinter nå da . Har en negativ ting å si, men det har heller med det mentale. Jeg var veldig optimistisk til å begynne med og tenkte at dette skulle gå fort, men mistet motet etterhvert når det ikke hendte noe særlig den første måneden. Slutta i nesten ei uke, fordi jeg syntes det var så lite framgang. Heldigvis begynte jeg på igjen og resultatene kom fram bedre den neste måneden. Du må ha veldig til tålmodighet med kremen, og det er ikke garantert at arrene forsvinner helt, men kremen VIL redusere arrene. Ikke tenk at det er en mirakelkur som får bort alle arrene på kort tid. Se heller for deg at det er en nødvendig fuktighetskrem som skal brukes i det neste halvåret . Prøver å tenke slik jeg. Et siste tips! Hvis du begynner med kremen så må du huske på å rense huden godt, fjerne de døde hudcellene. Kremen kommer lettere til da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192994-hjelp-mot-arr/#findComment-1352392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hauhau Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hallo 1. En del som har klaget på at det er så dyrt. En kan vel si at det er ganske dyrt for en såpass liten krukke. Men tatt i betraktning hvor mye en bruker så er det ikke dyrt . Jeg bruker kremen over skuldrene 2 ganger hver dag. Har brukt 2 krukker på 3 måneder nå. Kjøpte en pakke pris på internett der du får 4 for ca 600 kr. Verdt kjøpet for meg altså. 2. Ja, huden kan ha en tendens til å bli tørr, men siden jeg bruker det på ryggen så merker jeg det ikke. Tror ansiktet har lett for å tørke ut også. Det som er bra at du kan ha på fuktighetskrem noen minutter etterpå, kremen absorperes fort. 3. Nei, jeg har ikke groper. Jeg fikk arr etter kviser så nå er det slike klumper på ryggen. Kremen hjelper til med å flate uta arrene og gjøre de mindre synlige. Den skal visstnok også sette igang pigmentproduksjon etter ei stund. Tror det var ca etter 4 måneder. Har ikke hendt meg noe enda da. Arrene mine er ikke så store (se for deg ei stor kvise ), men de er ganske mange. Kremen virker på alle typer arr. 4. Vet faktisk ikke altså. Har ikke vært så mye ute i sola i sommer, men har ikke hatt noen problemer med ømfintlig hud. Bra det blir vinter nå da . Har en negativ ting å si, men det har heller med det mentale. Jeg var veldig optimistisk til å begynne med og tenkte at dette skulle gå fort, men mistet motet etterhvert når det ikke hendte noe særlig den første måneden. Slutta i nesten ei uke, fordi jeg syntes det var så lite framgang. Heldigvis begynte jeg på igjen og resultatene kom fram bedre den neste måneden. Du må ha veldig til tålmodighet med kremen, og det er ikke garantert at arrene forsvinner helt, men kremen VIL redusere arrene. Ikke tenk at det er en mirakelkur som får bort alle arrene på kort tid. Se heller for deg at det er en nødvendig fuktighetskrem som skal brukes i det neste halvåret . Prøver å tenke slik jeg. Et siste tips! Hvis du begynner med kremen så må du huske på å rense huden godt, fjerne de døde hudcellene. Kremen kommer lettere til da. Skrev feil i første innlegget, da hadde jeg holdt på i 2,5 måned. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192994-hjelp-mot-arr/#findComment-1352393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Takker for svar Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hallo 1. En del som har klaget på at det er så dyrt. En kan vel si at det er ganske dyrt for en såpass liten krukke. Men tatt i betraktning hvor mye en bruker så er det ikke dyrt . Jeg bruker kremen over skuldrene 2 ganger hver dag. Har brukt 2 krukker på 3 måneder nå. Kjøpte en pakke pris på internett der du får 4 for ca 600 kr. Verdt kjøpet for meg altså. 2. Ja, huden kan ha en tendens til å bli tørr, men siden jeg bruker det på ryggen så merker jeg det ikke. Tror ansiktet har lett for å tørke ut også. Det som er bra at du kan ha på fuktighetskrem noen minutter etterpå, kremen absorperes fort. 3. Nei, jeg har ikke groper. Jeg fikk arr etter kviser så nå er det slike klumper på ryggen. Kremen hjelper til med å flate uta arrene og gjøre de mindre synlige. Den skal visstnok også sette igang pigmentproduksjon etter ei stund. Tror det var ca etter 4 måneder. Har ikke hendt meg noe enda da. Arrene mine er ikke så store (se for deg ei stor kvise ), men de er ganske mange. Kremen virker på alle typer arr. 4. Vet faktisk ikke altså. Har ikke vært så mye ute i sola i sommer, men har ikke hatt noen problemer med ømfintlig hud. Bra det blir vinter nå da . Har en negativ ting å si, men det har heller med det mentale. Jeg var veldig optimistisk til å begynne med og tenkte at dette skulle gå fort, men mistet motet etterhvert når det ikke hendte noe særlig den første måneden. Slutta i nesten ei uke, fordi jeg syntes det var så lite framgang. Heldigvis begynte jeg på igjen og resultatene kom fram bedre den neste måneden. Du må ha veldig til tålmodighet med kremen, og det er ikke garantert at arrene forsvinner helt, men kremen VIL redusere arrene. Ikke tenk at det er en mirakelkur som får bort alle arrene på kort tid. Se heller for deg at det er en nødvendig fuktighetskrem som skal brukes i det neste halvåret . Prøver å tenke slik jeg. Et siste tips! Hvis du begynner med kremen så må du huske på å rense huden godt, fjerne de døde hudcellene. Kremen kommer lettere til da. Tusen, tusen takk for at du tok deg tid til å svare på spørsmålene mine. Så utfyllende og bra. Ønsker deg lykke til fremover. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/192994-hjelp-mot-arr/#findComment-1372354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.