dritt-lei86 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei. Jeg har fått noe utsletts-lignende greier på penishodet og på området ovenfor penis. Det ser ut som røde prikker/flekker.. De som er lokalisert på penishodet klør ikke, men de som er ovenfor penis klør. Virker også som at jeg har noe utflod. Har du noen formening om hva dette kan være? Jeg merket det dagen etter at jeg hadde hatt samleie med ei jeg ikke har ligget med før. Altså, et såkalt one night stand. Og dum og full som jeg var brukte jeg ikke kondom. Dagen etterpå fant jeg også ut at jenta hadde mensen mens vi hadde samleie. Kan dette være årsaken til utslettet og utfloden min? Jeg har tidligere hatt klamydia, men da hadde jeg ikke disse utslettene.. Så hva kan dette være? På forhånd takk. mvh. dritt-lei86 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193031-utslettkl%C3%B8e/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.