Gå til innhold

UnderlivsKløe

Anbefalte innlegg

Gjest sliter80

Jeg er 26 år å har en ubeskrivelig kløe i underlivet. Over hele området som har hårvekst klør det så intenst att jeg til tider ikke får sove eller blir vekket. Klør meg til blods av og til. Det har klødd hele hele døgnet i ca 7 måneder nå å jeg blir snart GAL!!!!

Var hos legen for ca 7 mnd siden å da hadde jeg store sår og blemmer som han mente kanskje kunne være herpes. Fikk salve å ble bedre men kløen har jeg hatt hver dag siden å går ikke vekk!

Hva kan dette være??

Fikk beskjed om celleforandringer på livmorhalskreft prøven i dag og kan denne forandringen ha sammenheng med kløen?

Håper på hjelp for jeg holder snart ikke ut dette. Pinlig er det også. Må snike meg vekk 30 ganger til dagen for å klø som en gal!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193035-underlivskl%C3%B8e/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...