Gjest sliter80 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg er 26 år å har en ubeskrivelig kløe i underlivet. Over hele området som har hårvekst klør det så intenst att jeg til tider ikke får sove eller blir vekket. Klør meg til blods av og til. Det har klødd hele hele døgnet i ca 7 måneder nå å jeg blir snart GAL!!!! Var hos legen for ca 7 mnd siden å da hadde jeg store sår og blemmer som han mente kanskje kunne være herpes. Fikk salve å ble bedre men kløen har jeg hatt hver dag siden å går ikke vekk! Hva kan dette være?? Fikk beskjed om celleforandringer på livmorhalskreft prøven i dag og kan denne forandringen ha sammenheng med kløen? Håper på hjelp for jeg holder snart ikke ut dette. Pinlig er det også. Må snike meg vekk 30 ganger til dagen for å klø som en gal! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193035-underlivskl%C3%B8e/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.