Gå til innhold

Gravid-noen som har det på samme måte?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er gravid i 7 mnd.(uke 29) Og i 2 mnd. nå har jeg hatt en slags indre uro. Akkurat som jeg er nervøs eller engstelig for noe. Jeg våkner av det hver morgen og orker ikke å ligge i senga. Jeg får liksom sånne "ilinger" fra magen og ned i rumpa/låra...Akkurat som om jeg gruer meg til noe. Men jeg gjør ikk det..Jeg får aldri slappet av når jeg er sånn så jeg må ta noe beroligende på kvelden så jeg får sove.Jeg tenker aldri på fødselen og er helt avslappa sånn. Akkurat som omjeg er rastløs..kjenner det i hele kroppen.Går på kosttilskudd og har fått beskjed om at jeg mangler jern-går på det også nå. Og jeg liker ikke å være alene. Føler at jeg ikke har kontroll på kroppen og da orker jeg ikke å være alene..må ha noen jeg kan snakke med når det er på det værste. Søsteren min har bodd hos meg nå denne uka så jeg ikke er alene når mannen min er på jobb.Det går litt inn på psyken også..føler meg litt nedfor. Og jeg er absolutt ikke sånn til vanlig! Har alltid vært blid og positiv og vokst opp i et godt hjem.Jeg har aldri vært redd for å være alene og aldri sliti med noen form for depresjon..kan det bare være at jeg er gravid? Og at det går over? Når jeg er sånn ekkel så føler jeg meg heller ikke i stand til å ta meg av barnet som er på vei. Vi ønsket oss virkelig dette barnet..og jeg har verdens beste mann som støtter opp og er så forståelsesfull atte.. Men jeg føler meg så rar. Noen andre som har det sånn? Det er ikk noen form for depresjon.for det er ikke negative tanker som får meg til å føle meg nedfor..plutselig er jeg bare det og jeg spør meg selv HVORFOR? Har diarè også hver dag. Føler jeg blir sprø snart..skjønner ikkeno..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...