Ole44 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei. Har tidlegare hatt inne innlegg (haust 2004) om at eg aldri har vorte i form att etter chlamydiainfeksjon på lungene haust 2003. Svar går mykje på at dette kan vere ein langvarig tilstand og at eg berre må ta tida til hjelp. Synest eg fekk litt hjelp av homøopat september 2004. Kjenner att ein del symptom. m. a. frå innlegg om "influensa som aldri tar slutt" og Christian anker sin beskrivelse av ME-kronisk trøtthet. Symptom består av kronisk trøtt, orkar lite, alt vert tiltak/ork. I tillegg har eg til tider vondt under skulderblada og mellom dei oppover til nakke, men spesielt vondt i punkt rett under skulederblad. Eg kjenner ofte ein slags svie i hals (ikkje frå sure oppstøt) og av og til også ein slags gjærsmak i munnen. I tillegg er eg ofte plaga av mykje svetting, litt verk i muskulatur, kribling i beina og det har til tider vore litt svimmelhet/trang til å riste på hode for å klarne konsentrasjon. I tillegg vert det sjølvsagt kjensla av fortviling/ frustrasjon det gir å gå sånn og aldri kjenne seg frisk. Eg har vore både på røntgenundersøkelse og "puste-/blåseundersøkelsar", samt sjølvsagt blodprøver og liknande. Er det noken betre svar å få enn å ta tida til hjelp? Helsekost virkar i alle fall ikkje, myklje har vorte forsøkt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193050-aldri-frisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 -Ole44. Å gi deg råd uten å kjenne deg og din totalsituasjon godt, er helt umulig. Hvis en grundig sjekk hos indremedisiner ikke er foretatt det siste året, så bør hvertfall det foretas. Sorry, jeg forstår godt dine frustrasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193050-aldri-frisk/#findComment-1342288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.