Gå til innhold

Tilbakefall/AD

Anbefalte innlegg

Gjest Glasskår

Jeg har brukt Efexor mot angst (både generell og panikk) og depresjon i ca tre år. Dette med god effekt ved dose på 225mg daglig. Inntil nå. Alt jeg ønsker er at livet mitt skal ta en ende. Er helt satt ut i hverdagen, konstant nedfor/tung, slapp, søvnproblemer, null matlyst, dårlig konsentrasjon, energimangel, alt går sakte for meg, ser bare mørke, selvmordstanker.

Det jeg lurer på er om AD kan miste effekten etter en tids bruk. Bør jeg diskutere andre alternativer med legen min? Tror ikke jeg har hatt noe placeboeffekt av Efexor, for jeg var veldig skeptisk da jeg begynte på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193080-tilbakefallad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...