Gjest øreproblem Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Har hele livet (er 32) slitt med hyppige ørebetennelser og øregangseksem. Nå står høsten og vinteren for tur og jeg forbreder meg på å måtte tilbringe nettene i den tiden på sofaen ved siden av en varm radiator fordi bare den minste trekk fra et vindu gir meg vondt i ørene. Jeg var nettopp til fastlegen min for å få løst dette problemet en gang for alle og hun fortalte meg etter å ha sjekket ørene mine, at jeg hadde "vann bak trommehinnene". Jeg kunne enten få vanndrivende piller eller prøve å løse problemet ved å blåse hardt ut. Finnes det noen måte dette problemet kan løses på ved f.eks. drenering? Jeg bruker salve for øregangene men gruer meg noe grusomt til vinteren! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193105-vann-bak-trommhinnene-og-%C3%B8regangseksem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.