Gå til innhold

For frisk?


Gjest Kjedegutten

Anbefalte innlegg

Gjest Kjedegutten

Har i mange år slitt med først depresjon deretter angst. Har nå vært innlagt på psykiatrisk institusjon i snart et år, og har hatt god hjelp av det. Har også begynt med medisin, Zyprexa 5 mg, noe jeg også tror har hjulpet meg utrolig mye, er helt kvitt angsten nå! Men problemet er en tomhetsfølelse liksom. Kjeder meg mye og har liksom ikke tiltak til å gjøre noe. Blir for det meste bare sittende ved pc`en. Har støttekontakt, som jeg er med ut en del men er kun 4 timer i uka. Noen som har noe gode råd? Er kanskje et lite problem, men er litt plagsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Skjønner at det er vondt å føle seg ensom. Har du noen venner eller familie som du kan begynne å være mer sammen med?

Hva liker du å gjøre? Sport, sjakk, fugletitting, så på fotball på storskjerm? Hvis du blir med på noe sammen med andre kan du bli kjent med noen og få deg nye venner eller bekjente. Det skaper en fellesskapsfølelse.

Det er kjempevanskelig og det krever veldig mye viljestyrke og mot for å oppsøke andre mennesker, men hva har du å tape? Jeg tror du kommer til å bli stolt av deg selv og motet ditt uansett om du får noen å være sammen med eller ikke.

Jeg kan love deg at du ikke kommer til å angre! :-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjedegutten

Hei!

Skjønner at det er vondt å føle seg ensom. Har du noen venner eller familie som du kan begynne å være mer sammen med?

Hva liker du å gjøre? Sport, sjakk, fugletitting, så på fotball på storskjerm? Hvis du blir med på noe sammen med andre kan du bli kjent med noen og få deg nye venner eller bekjente. Det skaper en fellesskapsfølelse.

Det er kjempevanskelig og det krever veldig mye viljestyrke og mot for å oppsøke andre mennesker, men hva har du å tape? Jeg tror du kommer til å bli stolt av deg selv og motet ditt uansett om du får noen å være sammen med eller ikke.

Jeg kan love deg at du ikke kommer til å angre! :-)

Lykke til!

Hei og takk for svar!:)

Føler meg ikke direkte ensom heller, har noen få gode venner som jeg trives bra sammen med. Er ikke så veldi mye sammen med dem, men kanskje det er løsningen. Bor på et lite sted så det er ikke all verdens å finne på her bortsett fra å gå på kafè.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjedegutten

Kanskje tida er inne for å gjer det du innerst inne har lyst til å gjer?

Kanskje det! Har hatt veldi lyst til å ta noe mer skole, men er redd for å få tilbakefall om jeg begynner med noe for stort. Men skal i gang med arbeid med bistand etterhvert så får kanskje noe jobb der etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma til ni

Kanskje det! Har hatt veldi lyst til å ta noe mer skole, men er redd for å få tilbakefall om jeg begynner med noe for stort. Men skal i gang med arbeid med bistand etterhvert så får kanskje noe jobb der etterhvert.

Du virkar så innstilt på å kome deg framover, og då trur eg det vil gå bra for deg.

Eg prøvde Zyprexa ei periode, og fekk "tomheitsfølelse". Det var nok ikkje rett for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei og takk for svar!:)

Føler meg ikke direkte ensom heller, har noen få gode venner som jeg trives bra sammen med. Er ikke så veldi mye sammen med dem, men kanskje det er løsningen. Bor på et lite sted så det er ikke all verdens å finne på her bortsett fra å gå på kafè.

Begynn å ri eller ta dykkersertvikart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...