Gå til innhold

normalt liv og jobb

Anbefalte innlegg

Gjest Zahara

leser i avisen . Lager medarbeidere søkes.

Jeg vil. men er heltid. det klarer jeg ikke. kan jo ringe.. spørre om vikariat.

Jobber to ganger i uka fra før.vil jobbe i helgene,

MEN FAEN

Hodet leker med meg og jeg får ikke gjort noe med det. Holder ut og holder ut. mens psykiaterne sier at jeg kommer meg opp, du kommer deg opp, men akkurat nå har du ikke krefter.

jeg vil være normal.

Vil for svarte svingende ikke være bipolar.

sving svang

Jeg vil leve. men orker ikke. men vil ha et liv.

VIL VIL

så hvorfor klarer jeg ikke???????

Venter på ditt, venter på datt. mens hodet gjør som hodet vil.

VIL TJENE MER PENGER

VIL STÅ OPP HVER DAG

hoppe uti det??

Forsøkt før. landa på trynet. Forsøkt å rømme til andre siden av jorda. Tiltross for mye sol og et herlig liv , jeg landet med et brak.

Gjør alltid det. Forsøkt så mye. Forstår bare ikke.

Tidligere jobbet jeg mye. trente MYE. Formen var på topp. alt gikk glatt som bare det. eksamnene gikk helt fantastisk bra. Så landet jeg igjen.

IGJEN OG IGJEN OG IGJEN

Gi meg alle piller i verden, og jeg skal svelge dem. Gjør hva som helst. bare la meg få fri fra opp. ned. opp. ned livet. og nå.. bare ned. igjen og igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193171-normalt-liv-og-jobb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

firebird1365380441

Ikke vet jeg hva som skal til...vennen...Men jeg svinger også, så du er ikke aleine(som om det er noen trøst når man føler seg som loopen på Tusenfryd)og jeg holder ut så jeg nesten får krampe.

Fikk råd fra en type om at "du kan jo bare selge leiligheta di,dra til Australia og starte på nytt,der ingen kjenner deg"....ja!Så enkelt.Psyken min vil nok ikke bli borte bare fordi jeg rømmer landet.As if!

Vi får vel bare HOLDE UT.da, ikke sant,Zahara?Om vi så dør av å holde ut.

Er SÅ ENIG I AT DET ER ET HELVETE Å LEVE ET LIV SOM GÅR opp OG ned!!!

*Klemmer deg*(hvis jeg får lov)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193171-normalt-liv-og-jobb/#findComment-1341891
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...