Gå til innhold

Bruk et nick om du har tenkt å spørre mer enn en gang på dette forum


Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg ber dere ta dere bryet med å finne et nick dersom dere har tenkt å spørre mer enn en gang på dette forum. Da blir det langt lettere for meg å se sammenhengen mellom spørsmålene og dermed forhåpentligvis gi bedre svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pialill

Hva er vitsen med å ha ett nick, når du ikke svarer andre enn de faste likevel?

Hva er vitsen med å skrive inn her i det hele tatt dersom man ikke har vært på forumet siden oppstart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Hva er vitsen med å ha ett nick, når du ikke svarer andre enn de faste likevel?

Hva er vitsen med å skrive inn her i det hele tatt dersom man ikke har vært på forumet siden oppstart?

Jeg tar din kritikk alvorlig, og jeg skal kritisk gå gjennom min "svarpolitikk" for å se om du har et poeng.

Det er meningen at alle skal få like god/dårlig service enten de er nye eller gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, _den_ kritikken tar hvertfall jeg til meg!

Jeg har den siste tiden boltret meg ganske mye innpå her, men under forskjellige varianter av nick.

Mitt faste nick er Hope, men det bruker jeg stort sett bare i forum for overgrep.

Kanskje er det noe med frykten for å bli "stemplet" eller "diagnostisert" som også gjør at jeg bytter nick...? Eller kanskje dreier det seg om at jeg ikke ønsker at psykiatern her skal tenke "Å nei, ikke hun nå igjen?!"

Skjønner!? Det kan jo være utallige grunner for at vi ikke alltid bruker et fast nick. Nå fikk du vite litt om mine grunner.

Men ok, skal ta det til etterretning.

Takk for at du er her forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar din kritikk alvorlig, og jeg skal kritisk gå gjennom min "svarpolitikk" for å se om du har et poeng.

Det er meningen at alle skal få like god/dårlig service enten de er nye eller gamle.

Siden du legger ut dette ønsket ditt nå, har det i det siste skint gjennom at det er noen her som skriver under flere nick??

Lurer også på om du har muligheten til å finne ut om to nick, som du mistenker for å være ett, kan være en og samme person?

Øh...Nå blir jeg for alvor bekymra -

nesten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Siden du legger ut dette ønsket ditt nå, har det i det siste skint gjennom at det er noen her som skriver under flere nick??

Lurer også på om du har muligheten til å finne ut om to nick, som du mistenker for å være ett, kan være en og samme person?

Øh...Nå blir jeg for alvor bekymra -

nesten ;-)

Ingen grunn til bekymring.

Jeg ønsket kun å få færre innlegg fra han Anonymous.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til bekymring.

Jeg ønsket kun å få færre innlegg fra han Anonymous.

Det var bra at det primært var han Anonymous du ville ha begrenset omgang med - det hender jo at noen og enhver liker å gå "undercover"...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit. Skal ikke skifte mer nå. (Har skiftet et par ganger). Ellers: Det hadde vært utrolig fint om du kunne svare på mitt spm. om panikkangst og sjokk ovenfor. Jeg lurer virkelig på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...