Gå til innhold

Kul(er) på penis

Anbefalte innlegg

Gjest legeangst

Nå har jeg vel blitt henvist til riktig lege... Jeg har spurt to leger og de har bare henvist meg til ulike forum. Da jeg ikke er kjent med disse utrykkene, vet jeg ikke hvor jeg skal henvende meg. Men over til problemet. Jeg har nylig oppdaget kuler på penis. De er mest synlige i erigert tilstand. En ganske stor langt nede på høyre side av penis, nesten ved roten, og tre fire mindre samlet på oversiden. Jeg er redd det kan være kreft. Er det mulig. Eller er det kanskje kjertler på avveie? Jeg er redd leger, da jeg har vært til clamydiasjekk.. Dette var svært ubehagelig, og kan ikke se meg selv sitte og prate om problemene mine åpent på den måten. Jeg håper jeg får et svar, og en mulig løsning.

Vennlig hilsen meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19344-kuler-p%C3%A5-penis/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

En sikker løsningen er det iokke mulig å gi deg uten en undersøkelse. - Har du kuler i huden på penis, kan dette være talgkjertler. Er det sårdannelse samtidig, må man mer tenke på kreft. Er det kuler i dypet - i veggen av svamplegemet - er det etter all sannsynlighet noe som heter Pyronies sykdom hvor veggen i svamplegemenet av en ukjent grunn klumper seg.

Du sier at du er redd dette er kreft - jeg håper at denne redselen er større enn redselen for undersøkelse. Er du redd for kreft, MÅ du bli undersøkt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/19344-kuler-p%C3%A5-penis/#findComment-89265
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...