Gå til innhold

lala la la la lala

Anbefalte innlegg

yo.

jeg er glad. glad glad glad.

glad glad glad glad glad.

glad glad.

jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive, så jeg begynner.

har hengt her endel, helt til min angst for internet forumer tok meg og jeg aldrig viste meg her tils nå... vel. jeg har det bedre om noen lurte. ikke for at jeg noen gang har hatt det særdeles ille, ha ha... virkeligheten er uansett til å le av.

jeg har så mye å si at jeg føler det ville vært litt sånn rart å utdype hele historien, om mitt forhold et utvalg av mennesker i mitt liv. uansett... ...så hun virkelig digger meg, vi har gått å lagt oss, hun på en madrass, jeg mistenker henne for å onanere der hun ligger, og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takkle det, men liker det. vi prøver å snakke om noe, hun prøver å hinte om noe, jeg prøver å ikke kjenne den frykten som altid kryper opp når det nærmer seg sex. jeg ligger å skjelver, det gjør hun også, og hun virker litt utålmodig der hun ligger. jeg kan ikke klandre henne.

så alt såg ut til å bli noe som ukepressa og sånt kaller "et nattlig eventyr", da jeg i min litt forfjamsenhet for å ikke kommet over til henne og "kastet meg over" henne, etter en liten pause i vår samtale, utbryter: (noe som) "eh, jeg har hatt litt sånn, negative erfaringer med sex, lissom". hun svarer brått, "men alle har jo det da". jeg prøver forklare at det ikke var sympati, uten en ren unskylding.

uansett, vi snakker sammen, og hun forteller om sine opplevelse, hvordan de tre seneste årene hun har blitt voldtatt av diverse familiemedlemmer og diverse ting fra barndommen. så etter samtalen prøver vi igjen på sex, men inser at vi begge har et forhold til sex som gjør at vi oftest bare har sex med de vi minst ønsker.

så det er vel det som gjør meg glad, jeg har møtt en person som virkelig forstår meg, og som tør å snakke om det som har skjedd henne, det som har skjedd oss. det er kjempe deilig, jeg føler meg fri. fri. så utrolig enormt fri. uansett hvor mye kombinasjonsbehandlet underlivsopp jeg på-drar meg er jeg fri! whi-hi!

ja, jeg tuller litt, tuller mye, så hva skal jeg gjøre da, jeg sitter fortsatt igjen med masse minner jeg ikke tør vite hva dreier seg om en gang, og den smaken jeg ikke tør tenke på, eller klarer å få ut av kjeften, alle ting som gnager gnager gnager, alt det der jeg fortsatt bærer, alt som fortærer, alt jeg begjærer. for som de sier (selv om jeg tier), bak hvert begjær ligger en frykt, noe som diverse exkjærester har fått gode og dårlige erfaringer av....

og alle sånne ting... det, det er skikkelig kjipt ass... hva faen skal man si, liksom?

jeg er fortsatt glad.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/193477-lala-la-la-la-lala/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...