Gå til innhold

Anbefalte innlegg

*henger meg på M.Angelicas forslag*

Klart du kan bli med den 19.også! Vet jo ikke om du kan da, men hvis du har muligheten så må du gjerne være med!

:-D

Har skikkelig lyst!!

Men drar ikke vestover før 22. august regner jeg med, så da blir det litt langt å pendle til dere ;)

Men vi tar det igjen i oktober! :0)

Fortsetter under...

Ok, nå har jeg brendt festplata over alle festplater!!!!!

Med blant andre

-Village people

-DDE

-Europe

-Samantha fox

-Alice Cooper

-Rocky

-Twisted sisters

-Ingenting

-Weather girls

-Morten Abel

-Guns and Roses

An OF COURSE Kaizers orchestra med BRYNESANGEN!!!!!!

:)

Ble i skikkelig fest- humør nå!!!!

Forresten, hvordan er Brynesangen? Den tror jeg ikke jeg har hørt...

Weather girls har jeg også med, går ut fra at det er festlåten over alle festlåter; It's raining men, du har tatt med ;-p

* *

Jeg lurer på når vi egentlig kommer oss på byn...vi må spise fort, hvis vi skal rekke å høre all musikken vi har tenkt før vi går ut...hehe

Forresten, hvordan er Brynesangen? Den tror jeg ikke jeg har hørt...

Weather girls har jeg også med, går ut fra at det er festlåten over alle festlåter; It's raining men, du har tatt med ;-p

* *

Jeg lurer på når vi egentlig kommer oss på byn...vi må spise fort, hvis vi skal rekke å høre all musikken vi har tenkt før vi går ut...hehe

hehe..... øf cørs er det it`s raining men!!!

Bryne sangen til Kaizers er ganske fin, synes jeg......!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...