Snemann Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Hei. Tar det hele fra begynnelsen. Hadde atopisk eksem som barn, og fikk utskrevet Apolar. Denne kremen ble anvendt feil. Jeg brukte sammenhengende over lang tid (4-6 år) i ansiktet. Nå har jeg begynt å få plager grunnet denne. Er nå 20 år. Lider ikke av steroidakne eller kløe, men får veldig lett irritert og rød hud. Jeg var hos legen og fikk beskjed om å bruke fuktighetskrem og fikk skrevet ut tetracycliner. Dette hjelper forøvrig, men det er nå snart 2 måneder siden jeg kuttet Apolaren, har gått på tetracycliner 5 dager nå. Spurte legen om det var noen sjanse for at huden kunne ha fått permanente skader, men svaret var visst at dette skulle gå seg til. Nå er dette tross alt din bakgård, så jeg spør deg. Kan huden ha blitt permanent skadet av Apolar, og hva kan jeg gjøre HVIS den er det? Ellers lurer jeg stort sett på hvor lang tid det vil ta før huden normaliserer seg igjen... har gått to måneder nå og jeg begynner å bli ganske bekymret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/193621-feilbruk-av-steroidkrem/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.