Gå til innhold

Remeron -S spørsmål....


fabri

Anbefalte innlegg

Begynte på dette nå i førsten av uke etter å ha prøvd 4 andre før.

Lurer på om det er normalt at det virker veldig sterkt så tidlig, det må være medisinene som gjør det , tror jeg

Sover _veldig_ mye og når jeg er våken har jeg en intens skallebank og flyr svimer og fniser og ler av alt mulig, akkurat som å være bakfull.

Jeg har hatt problemer med å være agressiv og sånt så det er jo bare fint det det men, bare lurer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ja, søvnvirkningen/trøttheten er fremtrdende den første uke på Remeron (og Tolvon). Hos noen varer dette så mye som 2-3 uker, men det er avtagende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, søvnvirkningen/trøttheten er fremtrdende den første uke på Remeron (og Tolvon). Hos noen varer dette så mye som 2-3 uker, men det er avtagende.

Takker, NHD ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urquell

tror det er veldig vanlig. De foerste ukene jeg gikk paa remeron hadde jeg et utrolig soevnbehov. Jeg gjorde nesten ikke noe annet enn og sove. Soevnen var veldig tung, og jeg hadde maneg rare droemmer.

Etter noen uker stabiliserte det seg, men hver gang jeg oekte doesen var kom soevnbehovet tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er veldig vanlig. De foerste ukene jeg gikk paa remeron hadde jeg et utrolig soevnbehov. Jeg gjorde nesten ikke noe annet enn og sove. Soevnen var veldig tung, og jeg hadde maneg rare droemmer.

Etter noen uker stabiliserte det seg, men hver gang jeg oekte doesen var kom soevnbehovet tilbake

Var du også sånn at du virket svimete eller litt ør i hodet eller hva jeg skal si ?

Sånn på vei til å svime av følelse...

Vanskelig å forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urquell

Var du også sånn at du virket svimete eller litt ør i hodet eller hva jeg skal si ?

Sånn på vei til å svime av følelse...

Vanskelig å forklare.

vet ikke helt om det er det samme,emn jeg foelte meg veldig tullerusk, og foelte at omverden var uendelig langt vekk. Jeg var i en slags uvirkelig verden der ingenting paavirket meg, og reaksjonenee mine took uendelig alng tid. Men var sannsynligvis depresjonen, og ikke remeron. Ville proevd og holde ut ihvertfall til de foerste bi-virkningene har lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trassasa

Hadde akkurat det samme.

Det gikk helt over etter 3 uker. Synes det var fint å sove og fnise jeg. Var mye verre før det liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...